SU
Odadan çıktıktan sonra fazla oyalanmadan aşağı indim. Herkes merdivenlerden indiğimi gördüğünde ayağa kalktı.
-ikiside iyi mi.
Evet anlamında başımı salladım ve yanlarına ilerledim. Jungkook ve chanyeolün yanı boştu. Hiç düşünmeden chanyeolün yanına ilerledim ve onun kolunun altında yerimi aldım. Jungkook biraz yerinde kıpırdandı fakat bir şey söylemedi. Diyemezde zaten. O benim hiçbir şeyim.
Chanyeol
-alev nasıl kurtulmuş.Gözlerimi kaçırdım ve başımı daha çok göğsüne yasladım.
-bilmiyorum, bir şey söylemedi.
Dedim yerimede huzursuzca kıpırdanarak. Onun kaçırıldığı aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyordu. Suga ayağa kalktı ve hepimize teker teker baktı. Ardından kollarını dirseklerine kadar sıvadı.
Suga
-peki alevi kaçıran kişiyi nasıl bulacağız.Gözlerimi ona çevirdim.
Jhope
-bilmiyorum ama bunun alex olduğundan şüpheleniyorum. Eğer alexse şu an korededir.Suga jhopeye başını salladı ve namjoona döndü.
Suga
-aleve onun nerede olduğunu sormalıyız.Namjoon başını salladı ve ayağa kalktı. Diğerleride ayağa kalkınca jungkook koltukta geriye yaslandı.
Jungkook
-nereye gidiyorsunuz?Namjoon
-yukarı çıkacağız. Alev odadan çıktığında ona nereden ve nasıl kaçtığını sorabiliriz.Hepimiz başımızı salladığımızda onlar merdivenlere doğru ilerledi. Salonda sadece chanyeol, ben ve bize dik dik bakan jungkook kaldı. Chanyeol beni biraz daha kendine çekip jungkooka baktı.
Chanyeol
-sen de git istersen diğerleriyle. Biz burada bekleriz.Jungkook alayla güldü ve kollarını göğsünün üzerinde birleştirdi.
Jungkook
-yok ben iyiyim böyle.Chanyeol derin bir nefes aldı ve yüzüne yerleştirdiği gülümsemeyle bana döndü.
Chanyeol
-ondan rahatsız oluyorsan senin odana gidebiliriz. Çünkü ben, sana böyle dik dik bakarken rahatsız oluyorum.Başımı iki yana salladım ve ona sıcak bir gülümseme verdim.
-hayır, ben rahatsız değilim.
Diyip başımı omzuna koydum. O da başını benim başıma dayadığında hissettiğim güven duygusuyla gülümsedim. O beni çok güzel seviyordu. Kaybetmekten korkarmış gibi. Ben onu hak etmeyecek kadar bencil biriyim. Ben onun sevgisini hak etmiyorum fakat sürekli ihtiyaç duyuyorum.
Jungkook
-ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!!!!Jungkookun gürleyen sesini duyduğumda sıçrayarak chanyeolden ayrıldım ve ona baktım. Ayağa kalkmış ve yumruklarını iki yanında sıkarak bize bakıyordu. Bakışları... Onu daha önce bu kadar sinirli görmemiştim. Chanyeol de aynı jungkook gibi ayağa kalktı ve onun gibi bağırmaya başladı.
Chanyeol
-asıl sen ne yaptığını sanıyorsun. Aptal gibi bağırmayı kes ve yerine otur.Jungkook chanyeolün üzerine gelmeye başladığında hızla ayağa kalktım ve chanyeolün önüne geçtim. Sırtımı chanyeolün göğsüne yasladım ve ellerimi jungkookun göğsüne siper ederek onları uzak tutmaya çalıştım. Jungkook siniri bakışlarını bir saniye bile chanyeolden ayırmadan bana ithafen konuştu.
Jungkook
-çekil aradan su.Sesi tıslarcasına geliyordu. Gözlerindeki öfkeye bir anlığına yenilip geri çekilecektim fakat bundan vaz geçtim.
-asıl sen çekil jungkook. Aramızda olanlar seni zerre ilgilendirmez.
Jungkook
-ilgilendirir.Diye kükrediğinde yerimde sıçradım ve istemeden sırtımı daha çok chanyeole yasladım. O beni güvende hissettiriyordu. Başımı dikleştirdim ve parmak uçlarımda yükselip tam gözlerine baktım. Fakat o inatla chanyeole bakmaya devam ediyordu.
-ilgilendirmez. Çünkü o benim... O benim sevgilim..
Söylemiştim işte. Fakat hesaba katmadığım şey bunu ona söylerken acı çekebileceğimdi. Bu kadar canımın acıyacağını düşünmemiştim. Sanki kalbim bin bir parçaya ayrılıyor gibiydi.
Söylediğim kelimelerle jungkookun nefret dolu bakışları anında beni buldu. Yüzündeki tükenmez nefretle başını bana eğdi. Bunu yaptığında yutkunmadan edemedim.
Jungkook
-ne dedin sen!! Sevgili mi?!!!Sadece başımı sallayabildim. Konuşsaydım sesimin titreyeceğine emindim çünkü. Jungkook bakışlarını tekrar chanyeole çevirdi.
Jungkook
-ne zamandan beri lan.Başımı hafifçe arkama çevirdim ve chanyeole baktım. Geriye doğru attığı saçlarından bir tutamı önüne gelmiş, kıstığı gözleriyle jungkooka bakıyordu. Jungkookun sorduğu soruyla anında cevap verdi.
Chanyeol
-ne yazık ki bu da seni ilgilendirmez. Şimdi bizi rahat bırak.Jungkook
-bırakmıyorum lan.Diye bağırdığında tekrar onu itmeye çalıştım ama milim oynamadı. O sırada chanyeol beni kolumdan tuttu ve kendine çevirdi. Yüzünde hoşnut bir ifadeyle bakıyordu.
Chanyeol
-sevgilimin onun gibi birinin evinde kalmasını istemiyorum. Benimle gel.Tam cevap verecektim ki suratına inen yumrukla ellerimi ağzıma getirdim ve küçük bir çığlık attım. Jungkookun attığı yumrukla chanyeol geriye doğru sendeledi ve koltuğa düştü. Hızla chanyeolün yanına eğildim ve yüzünü avuçladım.
-iyi misin, bir şey oldu mu.
Hafifçe başını salladığında onu kaldıracaktım ki o sırada jungkook kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladı.
-bırak beni!! Bırak beni haydut musun sen!?!!
Bir şey demeden sürüklemeye devam ediyordu. En sonunda direnmeyi bıraktığımda onun odasına gelmiştik bile. Beni duvara doğru oyuncak bebek misali fırattığında soğuk duvarın omurgama veridiği ürpertiyi umursamadan sinirden siyahlaşmış gözlerine baktım.
Jungkook
-onunla sevgili olamazsın, gidemezsin ona.Yüzüme doğru bağırdığında artık ben de sinirlenmiştim. Parmak uçlarımda yükseldim ve onunla göz göze geldim.
-giderim.Dedim kendimden beklenmeyen bir özgüvenle. Gözlerini kıstı ve daha çok bağırdı.
Jungkook
-gidemezsin.-giderim
Jungkook
-giemezsin.-gid-
Kurumuş dudaklarıma tezat oluşturacak sıcak ve yumuşak dudaklar bemkileri bulduğunda, omurgamdan aşağı inen bir kıvılcım hissettim. Ne itebiliyordum, ne de karşılık verebiliyordum ona. Beni bir duygu karmaşası içinde bırakıp dudaklarını dudaklarımdan çekti ve alnını alnıma yasladı.
Jungkook
-şimdi gidebilir misin?Abi yhaaa...
Olanlardan sonra eriyenler? akjsjsj
Jungkooktan böyle bir şey bekliyormuydunuz?
Bizim chanyeolümüz ne yapacak? ):
Su kimi seçecek?
Umarım bölümü beyenmişsinizdir.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Hepinize BTS'li günler. 😛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...