♏77. Ölür...♏

3.9K 481 271
                                    

Yine uzun bir bölüm sizi bekliyor. Bu bölümde bir çok soru işaretini ve Alevin kullandığı hapların sırrını öğreneceksiniz.

Heyecanlı mıyız!!!

İyi okumalar...

NAMJOON (RM)

Alev odasına çıktığında hepimiz taehyunga bakmaya başladık.  Tek kelimeyle perişan görünüyordu.

Bu iki kardeş hayatımıza girdiğinden beri çok şey değişti. Özelliklede taehyungun ruh hali. Taehyung Rüyanın intihar olayından sonra bir çok kez intihar girişimlerinde bulundu fakat daha sonra Alexten alacağı intikam için yaşamaya karar verdi. Her ne kadar intikam peşinde koşsada alev hayatımıza girmeden önce kendine eziyet ederdi. Rüyaya tecavüz edenleren bir bir intikam alıp, onların çığlıklarını kasete kaydetmeye başladı bir süre sonra. Bazen saatlerce odasına çıkmaz, bu çığlıkları dinlerdi. Bunu neden yaptığını sorduğumuzda ise o adamların attığı çığlıkların, rüyanın attığı çığlıkları bastırdığını söylemişti. Her gece rüyanın attığı çığlıkları duyduğunu söylüyordu. Bu çok zordu. Tecavüze uğrarken attığı çığlıklar, onlara yalvarması... Taehyung bundan çok etkilendi...

Kendine acı çektirip, bu acıdan zevk alıyordu. O mazoşistti. Her ne kadar bedenine eziyet etsede ruhuna ettiği eziyet onun yanında sönük kalıyordu. O yaralıydı... Onun yaralarını kabuk bağlatan kişi ise alevdi. Her ne kadar o kabuk oradan hiç silinmeyecek olsada, acılarını dindirdi taehyungun. Bedenine ve ruhuna dinlenmesi için zaman verdi, onu iyileştirmeye başladı... Taa ki bu güne kadar. Şimdi alevde giderse, onun başına bir şey gelirse taehyung dayanamaz. Alexin intikamını s*ktir eder, kendide intihar eder. Bunu bu evdeki herkes biliyor.

Taehyung önünde duran sandalyeye bir tekme attıktan sonra bize döndü.

V
-KİM LAN O 'R'. KİİİM!!!

Bunu yapan her kimse o USByi biliyor olmalı. Büyük ihtimalle eski düşmanlarımızdan. Bir dakika. Bu USByi bizim dışımızda bilen bir kaç kişi var.

V
-Alex Redriver

Taehyungun tiksinircesine söylediği isim tüm okları ona döndürdü. Mesajda yazan 'R', Redriver'in 'R' si olmalı. Bu da demek oluyor ki Alex yıllar sonra ortaya çıktı. Peki neden. Üstelik alevle ne alakası olabilir o şerefsizin. Alevden ne istiyor olabilir.

Rüyaya yaptıkları yetmedi mi, ona ve bize yaşattıkları yetmedi mi...

Taehyunga çektirdiği acı yetmedi mi...
YAZARIN AĞZINDAN

Yukarı kattan bir gürültü duyulduğunda genç adam olduğu yerde kaldı. O an aklına tek bir isim geldi...

Alev...

Diğerlerini arkasında bırakarak hızlı adımlarla merdivenlerden çıkmaya başladı genç adam. Her adımında beyni ona geçmiş anılarını sunuyordu. Tozlu raflara kaldırdığı anılar birer birer raflardan düşüyor, genç adamın önüne seriliyordu.

Adam korkuyordu..

Alevin kapısının önüne geldiğinde demir kulba elini sardı ve aşağı doğru indirdi fakat kapı açılmadı.

Kilitli...

Yumruğunu kaldırdı ve kapıya vurmaya başladı genç adam.

V
-alev aç şu kapıyı.

Bir kaç kez daha vurdu kapıya fakat hala ses gelmiyordu. Geriye doğru gitti ve kapıya sert bir tekme attı genç adam. Kapı menteşelerinden sökülerek içeri doğru düştüğünde odanın içerisine girdi. Girer girmez olduğu yerde kaldı, yutkunamadı... Odanın her yeri dağılmıştı. Dolap devrilmiş, yatağın üzerindeki çarşaflar etrafa yayılmış, çekmeceler yere savrulmuş... Oda tam anlamıyla yerle bir olmuştu.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin