♏40.Upss...♏

3.8K 491 133
                                    

ALEV

Araba bizim evin önünde durduğunda ona bakmadan arabanın kapısını açtım ki inemeden demir gibi parmaklar koluma yapıştı. Şimdi dönüp te ' ne tutuyorsun salak' demek vardı ama bunu şu anlık diyemem. Çünkü yaklaşık yarım saat önce ağzı ağzıma değdi.

V
-bir daha beni takip falan etme, affetmem.

Bir şey demeden hızla indim arabadan. Ardından hemen eve girdim. Allah Allah ederim etmem sana mı sorucam kardeşim. Sanki depoya giden yol onun üstüne zimmetli. Allah Allah. Sinirle odaya girdiğimde suyu gördüm. Yatakta uzanmış, sargılı ayağıyla kitap okuyordu. Kaşlarım istemsizce çatıldı. Hızla yanına gittim ve ayak ucuna oturdum.

-su, ne oldu.

Su
-ayağımı incittim önemli bir şey yok.

Derin bir nefes aldım ve kendi yatağıma geçtim. İki dakika yalnız bırakıyorum hemen başına bir şey geliyor. Kız bela mıknatısı gibi. Suyun okuduğu kitabın kapağında gördüğüm resimle arabada olanlar aklıma geldi, aahh... Neden öyle bir tepki verdim. Neden vücudum onun yanındayken farklı tepkiler veriyor. Normal bir erkeğin yanında hiç böyle olmuyor ama. Hatta onların yanında sürekli avucum kaşınıyor. Onları dövmek istiyorum.

-oooffff....

Su
-ne oldu.

Dedi su kitaptan başını kaldırıp. Omuz silktim umursamazca.

-hiç... Sadece... Neyse boş ver. Sen okula gelebilicekmisin.

Su
-evet o kadarda kötü değilim. Gelirim.

♊♊♊

-istersen yardım edeyim.

Dedim topallayarak merdivenleri çıkan suya. Başını iki yana salladı.

Su
-hayır iyiyim.

Çantamı diğer omzuma aldım ve onunla birlikte merivenleri çıkmaya devam ettim. Bu sırada yanımıza cole geldi. Her zamanki gibi neşeli görünüyordu. Fakat suyu gördüğünde tüm neşesi gitti ve kaşlarını çattı.

Cole
-su, ayağına ne oldu.

Su
-sadece burktum. Önemli bir şey yok.

Dediğinde cole hınzırca gülümsedi
suyu bir anda kucağına aldı. Suyla birlikte benim de gözlerim kocaman açıldı.

Su
-cole, cole ne yapıyorsun bırak, neden kucağına aldın.

Cole merdivenlerden çıkarken bir yandanda kahkaha atıyordu. O an aklıma bir şey geldi. Acaba taehyung kahkaha atsa nasıl olur? Ah... Saçmalıyorum.

Cole
-eğer bu bilekle okul merdivenlerini çıkmaya kalkarsan daha da kötüleşir. Bu da okula gelememen anlamına gelir ki ben bunu istemiyorum küçük hanım.

Su
-küçük hanım?

Dedi su tek kaşını kaldırmaya çalışarak ama yapamadığında yanaklarını şişirdi. Cole tekrar bir kahkaha attı.

Cole
-evet küçük hanım, bir sorun mu var.

Su
-hayır beyefendi.

Yaptıkları oyuna gözlerimi devirdim. Kesinlikle deliler.

Sınıfa gidene kadar herkes bize baktı. Tabii bu durum sınıftan içeri girdiğimizde de devam etti. O sırada sınıfta btsninde olduğunu gördüm. Vaaoov. İlk defa sınıfa erkenden gelmişler. Gelişme var.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin