♏20. Su... ♏

4K 470 69
                                    

JUNGKOOK

Alev izin alıp gittiğinde arkasından V hyung ta peşinden gitti. Bu kızdaki cesarete hayranım her zaman ki gibi. Ama fazla cesur, olması gerekenden fazla. Bu cesaretide bir gün onun başına dert açacak ki bundan eminim. Ayrıca biraz önceki sergilediği performans harikaydı. Anlaşılan eğitim almışki aldığına eminim. Çünkü eğitimsiz bu kadar rahat ve seri hareketler yapamazdı.

İnfinıte den Sung Yeol'ün sesini duyduğumda o tarafa baktım. Alevle birlikte sahaya yaklaşıyordu. Bir dakika, bu kız neden üzerini değiştirdi? Üstelik neden topallıyor?

Sung yeol
-bakın geldi. Ama üzerini değiştirmiş. Sanırım bize güzel bir gösteri sunmak için böyle giyinmiş.

Herkes abartılacak derecede gülerken bizim grup sadece izliyordu. Alevin üzerinde diz kapaklarının üzerine kadar gelen, sarı üzerine rengarenk çiçekleri olan bir elbise vardı. Saçları biraz öncekinin aksine açıktı. Ayrıca sağ omuzundan çaprazlama taktığı bebek mavisi bir çantası da vardı. Bu cidden, Alev mi?

Sung Yeol onu dövüş yapılan yere bıraktığında o korkuyla etrafına bakıyordu. Alev... Korkmak... Şimdiye kadar taehyunga ve bize karşı çıkan ve kuralları hiçe sayan kız. Bu biraz önceki gördüğüm kız olamaz. Taehyung arkasından gittikten sonra ne yaptı bu kıza.

Tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki namjoon hyung boğazını temizleyip konuştu.

Namjoon
-got7 grubundan jackson, geç sahaya. Son dövüş senin.

GOT7 (JACKSON)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GOT7 (JACKSON)

Jackson parmaklarını kütleterek alana çıktı ve Aleve doğru ilerlemeye başladı. Tam karşısına geçtiğinde boynunu kütletti ve ona gülümsedi. Alevse omzuna çaprazlama astığı minik çantasına  sıkı sıkı sarılmış şekilde ona bakıyordu.

Su
-b ben,  a alev-

Jackson gür bir kahkaha attı ve ona yaklaşmaya başladı. Alevse o yaklaştıkça geri geri gidiyordu.

JB
-güzelim neden korktun bu kadar. Biraz önce gayet ateşliydin.

Tamam... Sanırım bu sözü taehyung duysaydı şu anda jackson yaşamıyor olurdu. Taehyung alev geldiğinden beri onu sahipleniyor, her ne kadar inkar etse bile. Oysa rüyadan sonra kapılarını tamamen kapamıştı. Gerçi taehyungun rüyadan sonra birini sevebileceğini sanmıyorum. Alevi sahiplenmesinin tek nedeni rüyaya benziyor olması. Onun gibi dik başlı ve taehyunga kafa kaldıran tek kız o. Pardon tek kişi o.

Jackson ona yaklaşmaya başladığında alev geri geri gitmeye başladı. Her adımında dizleri titriyordu ki zaten geriye doğru giderken topallıyordu. Biraz önce dövüşürken oldu desem değil çünkü giderken gayet normal yürüyordu. Ayağına bir şey olmuş olmalı. Alev ayağı takılıp geriye doğru düştüğünde yerde geri geri gitmeye başladı. Ardındanda yalvarmaya.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin