♏42.Ruhum'a Dokunan Adam♏

3.9K 694 171
                                    

-cezalısınız ikinizde. Spor salonunu baştan aşağı temizleyeceksiniz. Bitmeden de çıkmayacaksınız. Bir daha da dersimde benden izinsiz mola verip sohbet etmezsiniz.

Evet... Sanırım taehyung yüzünden başıma gelen olaylar bitmek bilmiyor.

Oturduğum yerde dikleştim ve köpek bakışlarımı hocaya yolladım.

-hocam insafsızmısınız siz. Hocam, evde aç bir kardeşim var benim. Okul çıkışlarında plastik toplayıp benden büyük büyük amcalara götürmeliyim. Bana verdikleri parayla da kardeşime süt almalıyım. Eğer eve para götürmezsem babam beni döver hocam. Ama tamam, ben alışkınım zaten. Cezamı çekeceğim.

Dedim ve yalancıktan dudaklarımı titreterek kafamı aşağı eğdim. Saçlarımın arasından taehyunga baktığımda şaşırmış bir ifadeyle bana bakıyordu. Gözlerimi ondan alıp hocaya baktığımda kararsız duruyordu. Ahh...

-e hadi ama hocam o kadar acıtasyon yaptım size. Vicdansız mısınız siz.

Dayanamayıp söylediğim bu sözlerle hoca kaşlarını çattı. Aferin alev bir kere de çeneni tut.

-temizlemeden çıkmayacaksınız.

Hoca arkasını döndüğünde ona arkasından el hareketi çektim. Geri zekalı. Geçen gün derse girmek yerine biyoloji hocasıyla flört ederken böyle değildin ama.

V
-biraz daha dişini sıksaydın inanmıştı. Üstelik o son hareketi hiç sana yakıştıramadım.

Dediğiyle gözlerimi devirdim. Sanki kendisi polyanna. Hiç küfür etmez ve yalan söylemez. Şimdi düşündüm de taehyungun böyle biri olduğunu... Hayır hayır, ona şu anki hali daha çok yskışıyor. Onu kibar biri olarak hayal edemiyorum.

-lan sen tüm okulda lafım geçiyor diyordun ne oldu. Hemen hocanın ayakçısı oldun. Akşam seninle buraları temizlerken halini görmeliyim.

Dedikten sonra büyük bir kahkaha attım. Kahkahamı yarıda kesen şey onun bana alaylı bir şekilde bakmasıydı.

V
-ben mi temizleyecekmişim.

Dedi kaşlarını havaya kaldırarak. Yüzünde çarpık bir gülüş vardı. Biz buna p*ç smile diyoruz.

-yok canım ebem var benim o temizleyecekmiş. Te Allahım ya. Oğlum hoca dedi ya ikiniz yemizleyeceksiniz diye.

V
-ben değil sen temizleyeceksin.

Dediğiyle gülümsemem anında soldu. Ne demek ben temizleyeceğim. Şakamı lan bu.

-okul zamanında eşitiz taehyung. Yani bana emir veremezsin.

Dedim yamuk bir gülüşle. Kollarımı göğsümün üzerinde bağlayıp ona baktım. O ise bunu demem ile sırıtması genişledi.

V
-zaten cevabı kendi cümlende veriyorsun. 'okul zamanları içerisinde'. Ne yazık ki biz okuldan sonra temizleyeceğiz, daha doğrusu sen temizleyecksin.

Dediği an bir deve kuşu olup kafamı toprağa sokmak ve kaybolmak istedim. Yinemi be, yine mi gol değil bee...

♊♊♊

Çıkışta ayaklarımı sürüye sürüye spor salonuna indim. Allahım, neydi günahım. Dırırırırı...

Arabesk havamdan çıkıp içeri girdim ve büyük demir kapıyı kapadım. Ardından tekrar ayaklarımı sürüyerek spor salonunun içerisindeki temizlik odasına gittim. İçerideki kovalardan birine su doldurdum ve bir elimde kova, diğer elimde paspas temizlik odasından çıktım. İlerlerken karşıda oturan taehyungu gördüğümdeyse paspas elimden yere düştü.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin