Gençler bölüm geç geldiği için üzgünüm evde değildim.
Üstelik ben bu bölümü çok sevdim. Umarım hepiniz yorum yaparsınız. İyi okumalar. 😊
-harika.
Evet. Çantamı o iki özürlü yüzünden okulda unuttuğumu anladığımda ağzımdan çıkan tek kelime bu olmuştu. Bence benim bu muhteşem durumumu yeterince özetliyor.
Hızla yataktan kalktım ve biyolojik babamın yanına gittim. Salona girdiğimde yoktu. Kendi odasına gittim bu sefer. Kapıyı yavaşça açtığımda uyuduğunu gördüm. Demek ki bu gün erken yatmış.
Hızla ayağıma spor ayakkabılarımı geçirdim ve kapşonlumu örtüp evden çıktım. Cebimden kulaklıklarımı çıkardım ama telefonumu masamın üzerinde bırakmıştım. Bu yüzden kulaklıkları tekrar cebime koydum. Bu gerçekten iğrenç bir durum. Düşünsenize, kulaklıklarınızı kulağınıza takıyorsunuz ve müzik dinleyerek rahatlayacağınızı düşünüyorsunuz. Fakat telefonunuzu bulamıyorsunuz. Sizcede iğrenç değil mi.
Başımı gökyüzüne doğru hafifçe kaldırdım ve gri bulutlara baktım. Birbirine giren bulutlar yağmurun habercisiydi ki bu yüzden hızlı olmalıydım. Okula geldiğimde güvenlik, güvenlik kulübesinde oturuyodu. Ona görünmeden gizlice içeri girdim ve hızla merdivenlerden yukarı çıktım. Şimdi bir de ona hesap vermekle uğraşamam. Sınıfın önüne geldiğimde kapıyı yavaşça açtım ve içeri girdim. Çantam sıramın üzerindeydi. Hızla çantamın yanına gittim ve kitaplarımı içine doldurdum. Fermuarı çekerken kapının kapanma sesi geldi. Olduğum yerde kaldım ve arkamı dönemedim. Nasıl kapı kendi kendine kapanır. Açık camda yoktu. Arkamdakinin hayalet olma olasılığı?
V
-sonunda gelebildin ufaklık.Sesin sahibine döndüğünde bu kişinin tüm bu olanların asıl sorumlusu olan taehyung olduğunu anladım. Derin bir nefes verdim onu gördüğümde. Bir an cidden hayalet falan sanmıştım. Gerçi hayalet olsa daha iyi olurdu. Hayaleti taehyunga tercih ederim.
-ah, beni beklediğini bilseydim daha geç gelirdim. Hem senin ne işin var burada.
Dedim umursamaz görünmeye alışarak. Bana o alay dolu gülüşünden atıp bir adım yaklaştı.
V
-çantanı almaya geliceğini biliyodum. Bende seni bir konuda uyarayım dedim.Derin bir nefes aldım ve çantamı sırtıma takıp tamamen ona döndüm.
-uyarılmaya ihtiyacım yok. Çekil şimdi.
Dedim ve kapıya ilerlemeye başladım. Tam yanından geçerken sertçe bileğimden tuttu ve sırtımı ahşap kapıya yasladı. Ardından iki elinide sertçe başımın iki yanından kapıya dayadı. Başını bana doğru yaklaştırmaya başladığında ellerimi göğsüne getirdim ve ittirmeye çalıştım ama kası var şerefsizin. Bir cm bile oynamadı. Bana biraz daha yaklaştı ve aramızda bir kaç cm kalana kadar durmadı. Gözlerini gözlerime dikti ve başını sağ omzuna yatırıp gözlerini kıstı.
V
-dediklerimi yapacaksın velet.Sesli bir şekilde yutkundum ve ona cevap verdim.
-benden sadece 3 yaş büyüksün. Yani ben bir velet değilim.
Bunu dememle gözlerini dahada kıstı ve biraz daha yaklaştı.
V
-kurallara uyacaksın, velet.Dedi ve bu sefer velet derken bastırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fiksi Penggemar*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...