CHAPTER 4 | SEX SLAVE

11.3K 688 7
                                    

🔸FLASHBACK🔸

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Aku berjalan tenang ke arah perlawanan yang sedang berlangsung di tengah pub. Vlademir dan gadis bunian hanya memerhati gelagat aku sambil memeluk tubuh. Senyuman sinis terukir di bibir...

Sekilas pandang, aku menoleh ke arah gumiho yang terperangkap dalam sangkar besi. Pandangan matanya seolah-olah mengharapkan simpati dari aku.

'Siapa kau ni...? Kau nak sertai perlawanan ni...?' Ogre bertanduk dua menyoal apabila aku membuka baju. Aku mengangguk seraya mencampak baju tersebut ke sisi.

Ogre merah merenung garang pada aku. Kami berada di tengah-tengah gelanggang. Penonton menyorak teruja kepada kami berdua...

'Siapa nama kau...?' Ogre merah menyoal dengan suara garau. Aku bersedia untuk bertarung. Dia juga bersedia..

'Lycanstrophes...' Aku menjawab pertanyaannya tadi. Ogre merah tersengih. Penumbuk besarnya diketap kuat.

'Aku dah menang perlawanan ni sebanyak 7 kali..! Kau takkan menang!' Dia menyindir sinis. Aku tersenyum...

'We'll see fatso...'

TINGGG!!

Loceng besi berbunyi menandakan perlawanan bermula! Ogre merah memulakan langkah pertama! Dia menyerbu ke arah aku sepantas kilat!

SWOSSSHH!!

Aku mengelak tipis tumbukan padu dia! Dengan pantas aku memusingkan badan...

BAKKKKKKKKKKK!!

Tendangan aku singgah tepat ke pipinya! Ogre merah berpusar-pusar kerana impak tendangan aku! Dia terhempas ke meja kayu!

Semua orang tergaman apabila ogre merah terus terkulai. Dia pengsan. Aku mengambil nafas. Suasana sunyi seketika...

'Holy shit... Ogre merah tu tewas dengan hanya satu tendangan?!' Si pengadil berkata dengan nada terkejut. Mereka semua terpinga-pinga.

Si pengadil memeriksa keadaan ogre merah yang terbaring di lantai kayu. Aku hanya memeluk tubuh memerhati dia. Hurmmm...

Ogre bukan lawan aku... Maybe they're big...But, slow as shit...

'Pemenangnya, Lycanstrophes...!' Si pengadil menjerit lantang. Semua penonton bersorak kepadaku. Aku tersenyum...

Aku berjalan selamba ke arah sangkar besi untuk mengambil 'hadiah' yang ditawarkan. Si musang bingkas keluar tatkala aku membuka pagar besi. Dia tersipu-sipu...

Aku memegang tangannya dan berjalan keluar dari kelompok orang ramai. Baju yang tersidai di kerusi kayu, aku ambil dan pakai kembali. Vlademir bingkas mendapatkan aku apabila aku keluar dari pub bersama gumiho.

'Lycans! Kau nak kemana?' Vlademir menyoal. Aku menggosok belakang leher.

'Kau tunggu sini Vlad... Aku ada hal kejap...' Aku berkata seraya menjeling si musang yang hanya mendiamkan diri.

'Hurmm... Ok, cepat sikit...' Vlademir membalas lalu masuk semula ke dalam pub. Aku memimpin si gumiho untuk balik ke bilik tumpangan. Dia hanya menurut.

Kami meredah kawasan pasar yang sesak. Orang ramai memerhati ekor gumiho yang meliuk megah. Aku tidak mengendahkan mereka semua.

Setelah 15 minit berjalan, kami sampai di pintu bilik. Aku bingkas membuka pintu. Si musang masuk dan duduk di atas katil. Aku memeluk tubuh memerhati dia...

Hurmm...I must admit..She's beautiful... Goddess look...

'Ermm...Terima kasih sebab selamatkan saya...' Dia berkata perlahan. Aku terus menerus memerhati dia. Si musang tertunduk segan.

'Siapa nama kau...?' Aku menyoal seraya mendekati dia. Si musang mendongak memandang aku.

'Ermm..Loralyn Lyonne...You..?' Dia membalas soalan aku. Aku meninggung di depannya.

'Lycanstrophes...You heard my name earlier, right?'

'Yes... Hurmm...' Dia menggigit jari di depan aku. Aku mula mengeram geram. Damn it, she so cute...

Bahunya aku pegang. Si musang tersentak. Dia cemas apabila aku merapatkan muka dengannya...

'Errr... Kenapa ni...?' Dia menyoal resah apabila aku mula mengucup pangkal lehernya. Si musang mengeliat geli. Ekornya menggigil..

'Loralyn...'

'Ermmm...?'

'From now on, you're my sex slave...'

********************************************

'Whoa-whoa! What the fuck?! Kau jadikan ibu sebagai hamba seks...?' Aiden menyoal tak puas hati ketika aku asyik bercerita.

'Yeah... Why..?' Aku membalas soalannya. Aiden merenung tak puas hati padaku. Eilya hanya menongkat dagu bersama Euryca. Aeryz memeluk tubuh mendengar cerita aku.

'Kejam gila kau! Ibu bukan hamba seks! Celaka kau, Lycans!' Aiden mula membentak marah. Loralyn tergelak melihat reaksi Aiden.

'Relakslah....Cerita belum habis lagi, kau dah meroyan! Aku tumbuk kau nanti!'

LYCANS, THE TALE OF LEGENDS | PART ONE [C]Where stories live. Discover now