CHAPTER 32 | MAD REQUEST

8.5K 512 4
                                    

Tombol aku pulas perlahan seraya menolak pintu ke depan. Aku masuk ke dalam bilik lalu membuka kasut but kulit. Pandangan aku beralih pada katil, Lycans tiada di situ.

Mana dia pergi..?

Perlahan-lahan aku berjalan ke bilik air. Pintunya aku buka. Lycans sedang berendam sambil memejamkan mata. Kakinya yang diletak di hujung tab bergoyang perlahan...

'Lycans...' Aku menegur lembut. Si serigala membuka kelopak mata. Dia tersenyum melihat aku duduk di birai tab seramik.

'Mana kau pergi, Lora...? Aku bangun je kau dah hilang...?'

'Saya pergi minum teh dengan Vlademir...' Aku menjawab dengan nada manja. Lycans mengusap lembut lengan aku...

'Hurmm...Mana hadiah aku...?'

'Hadiah...?'

'Yup...Aku menang perlawanan bodoh tu kan? Kau cakap, kau akan bagi hadiah pada aku...' Dia menyoal seraya mendekatkan muka denganku.

Aku mengusap belakang kepalanya yang basah dengan air sabun. Si serigala mengucup bibir aku. Aku membalas kucupannya...

Tangan Lycans lincah membuka butang gaun merah hati yang tersarung di tubuh. Aku bingkas menahan. Lycans merenung aku...

'Ermm...Lycans...'

'What..? Kau masih tak bersedia...?'

'Ermm...' Aku mengangguk lemah. Lycans kembali menyandar pada tab. Dia menggosok rambutnya yang basah...

'Haih...Ikut kau lah Lora...'

'Awak marah...?'

'Aku boleh tunggu...Yes, aku marah...But, aku tak boleh paksa kau...' Dia berkata dengan nada geram. Aku tersenyum hambar pada dia...

'Lycans...'

'Erm?' Mata biru si serigala menoleh ke arah aku. Aku menyisir rambut ke sisi. Hurmm...Patut ke aku cakap pada dia...?

'Apa Lora...? Kau ada something nak cakap...?' Dia menyoal setelah 10 minit aku berdiam diri. Aku menggigit bibir membalas pandangan matanya...

Ok, aku dah tahu apa nak buat...

Lycans membulatkan mata apabila aku menanggalkan gaun dengan gaya menggoda. Lycans memberi ruang tatkala aku melangkah masuk ke dalam tab bersama dia...

'I'm ready....' Aku berbisik seraya merangkul lehernya. Lycans terus menolak perlahan tubuh aku ke belakang...

Malam itu, aku serahkan diri pada si serigala...

********************************************

Air tab berkocak perlahan. Lycans termengah-mengah. Aku kembali ke posisi duduk di dalam tab seraya menyisir rambut ke belakang. Si serigala menyandar semula pada tab seramik...

'Damn it...You're still a virgin...?' Lycans menyoal. Dia masih tercungap-cungap mengambil nafas. Aku menekup pipi yang masih lagi memerah...

'Ermm..Sudah semestinya...No one ever slept with me before...' Aku membalas perlahan. Lycans menarik lengan aku dan aku tersembam di dadanya. Dahi aku dia kucup lembut...

'Aku bertuah dapat kau, Loralyn...' Dia berbisik di telinga musang aku. Aku mengusap bibirnya...

'Hurmm...You love me, Lycanstrophes...?' Aku menyoal dengan nada separa berbisik. Dia mengambil tangan aku yang mengusap pipi dia dan mengucupnya manja...

'Sudah semestinya aku cintakan kau, Loralyn...'

'Ermm...Then...'

Kata-kata aku terhenti apabila Lycans merenung aku dalam-dalam. Mata birunya kelihatan bercahaya. Aku tertunduk...

'Cakap Loralyn..Aku tahu, ada sesuatu yang kau nak cakap...Tapi, kau seolah-olah resah...What is it...?'

'Ermm...'

'Kau tak puas? Want a second round..?'

'No...'

'Then? What is it...?' Lycans terus menerus menyoal. Aku menggigit ibu jari...

Hurmm...Patut ke aku beritahu dia...? Nanti dia terkejut pulak...

But, he already said that he loves me, right?

'Cakaplah, Loralyn... Aku akan tunaikan...Aku janji...Aku akan tunaikan...' Dia memujuk. Aku tersenyum kelat membalas pandangan mata birunya...

'Lycans...'

'Yep?'

'Lets get married...?'

'Ha..?'

LYCANS, THE TALE OF LEGENDS | PART ONE [C]Where stories live. Discover now