A bejárat előtt gyülekeztünk és vártunk,Amy érkezésére. A szívem hevesen dobogott,a gyomromban görcs volt,ami fel-le liftezett. Ettől az állapottól a beleimbe gáz buborékok keletkeztek, és ki akartak törni onnan. Nem,nem az előadás miatt,hanem a találkozás gondolata izgatott fel ennyire. Ott álltam a lány csoport közepén és tördeltem az ujjaim. Nem hallottam miről beszélnek körülöttem,csak türelmetlenül vártam. Aztán Amy helyett a szüleim közeledő alakjára lettem figyelmes. Szinte alig változtak valamennyit. Talán az őszhajszálak száma nőtt,és néhány ránc is keletkezett arcukon. Mire észre vehettek volna, David jelzett,hogy Amy és Mira megérkeztek. Megbújva a testek közt,izgatottam vártam hogy elinduljon a zene.
Amikor meghallottam a zenét,egyből próbáltam ki lesni rejtekemből. Kíváncsi voltam hogy a nővérem ma is ugyan olyan szép-e, mint amikor itt hagytam. Meg kell mondanom,talán szebb mint volt. Fogyott de, nem csak elégette a kalóriát, hanem átalakította izommá. Biztos koplalás helyett edzeni jár és egészségesen táplálkozik. Mire észbe kapok, már be is kell csatlakoznom a táncba, a maradék táncossal együtt.
A produkció felénél körül-belül,előre táncikálok. Amy kiszúrt, és úgy látom alig hisz a szemének. Küldök felé egy puszit, s közben épp guggolni kell. Miközben szexin állunk fel,kitolt fenékkel,kiszúrok egy férfit a tömegben David mellett. Zavarba ejtően néz,engem. Nem törődve az ismeretlennel, tovább vigyorgok a boldogságtól. Észre sem veszem a sok lépés,csípő tekerés és forgás után, hogy már Amy előtt térdelek. Vigyorogva várjuk, hogy David lépjen. Amikor Amy épp körül néz,David gyorsan elé térdel. Könny csillog a szemében, amikor felfogja hogy mi folyik itt.
A fekete hajú srác most is engem kémlel. Továbbra sem foglalkozom vele. Rendbe szedem magam és Amyékhez sétálok. Pont nyálat cserélnek amikor odaérek. A tekintetem más fele vezetem. Mégis hogy nézne ki, ha bámulnám közben őket? Ám ekkor mellém lép az ismeretlen bámulóm. Rám mosolyog és épp szólásra nyitná a száját,amikor Amy karjai fonódnak szorosan körém.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...