Elengedett,rám vigyorgott zavartan majd elköszönt. Ahogy ő, én is zavarban voltam. Kora délután Matt csókolt meg,este pedig Will. Kicsit sem könnyítik meg nekem. Mind kettőjükhöz vonzódom,és élveztem velük a csókot. Közben bűntudatom van,mert ezt teszem velük. Nem játszadozhatok. El kell döntenem hogy kihez húzódom inkább. Két szék közük könnye a pad alá eshetek. Valakinek meg kell mondanom,hogy a másikkal akarok lenni. Legalábbis megpróbálnám. Igazából nem is akarok kapcsolatot de, még is akarok tőlük valamit. Jaj anyám. Egyenlőre fogadjam el amit kapok? De ha kiderül meg mind megutálnak,és egy mocskos ribinek gondolnak.
Kitaláltam valamit! Lehet kicsit csúnya lesz de, ha bele mennek mind jól járunk,csak okosan kell játszanom. Előbb vagy utóbb, így biztosan fogom tudni kire van szükségem.
Amikor haza értem már mindenki otthon volt. A szüleim is ott voltak. Azt mondják a kórházban is meglátogattak de,aludtam. Volt nagy családi vacsora,majd anyuék haza mentek mindenki más aludni. Feküdtem az ágyban már én is,amikor kopogtak.
- Gyere.-szóltam ki. Na ki volt az? Hát Matt.
-Nem zavarok?-kérdezte.
-Nem. Gyere,tudom miről akarsz beszélni.- ültem fel az ágyban. Leült mellém félig felém fordulva.
- Lisa szeretném tudni, hogy mit gondolsz arról a csókról.!? Haragszol rám miatta?- nézett a szemembe.
- Nem. Őszintén szólva nagyon jól esett.- válaszoltam.
- Gondolod hogy esetleg lehetne-e
- Matt.- vágtam közbe.- Nem állok még készen egy kapcsolatra.- mondtam ki.
-Megértem. Sajnálom hogy zavartalak.- állt fel.
- De, lenne egy ajánlatom.-erre visszafordult. Leült újra. Kérdőn nézett rám. Nagyon csúnya dologra készülök.- Nő vagyok, te férfi és vannak igényeink. Arra gondoltam lehetnénk szorosabb barátságban is.- néztem rá kérdőn. Gondolkodni kezdett.
-Úgy érted hogy?-mutatott kettőnkre. Bólintottam.- Barátság, szex és semmi más?
- Így van. Persze ha akarsz lehetsz közben mással is, ahogy én is ha úgy akarom. Megkapjuk amire vágyunk egy ideje, de nem kötelezzük el egymást. Mit gondolsz? Neked így belefér?- kérdeztem rá. Nem válaszolt csak megcsókolt és elfektetett az ágyon. Megszakítottam csókunkat.
- Ezt igennek veszem.- kuncogtam,majd újra összeforrtak ajkaink.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...