70.

3.3K 218 1
                                    

A következő pillanatban már a kocsiban ültünk, és mentünk az ügyvédhez. Idegesen rágtam a szám az út alatt. Végre megtudhatok valamit a halottnak hitt kislányomról,Belláról. Idegességemet Matt is észre vette,mert vezetés közben jobb kezét a combomra tette. Rám nézett egy pillanatra,és szemeiből együtt érzés, szeretet sugárzott. Mellettem van, és mindig számíthatok rá.
Bella most fogja betölteni néhány hónap múlva ötödik életévét. Nem haragszom anyámra, de mégis csak miatta nem lehettem ott, amikor az első lépéseket megtette. Nem foghattam a kezét,nem támogathattam. Nem hallhattam az első szavakat, amik elhagyták csöppnyi száját. Nem fésülhettem a haját,vagy fonhattam be. Nem ölelhettem meg ha elesett, és nem adhattam puszit a sebeire. Rengetek dologból kimaradtam, szinte csak a születésénél voltam ott. Rá három hónapra elszakították tőlem. Nem tudom hogy tehet ilyet egy anya,hogy a saját lányától elveszi a gyermekét. Akkor sem tennék ilyet,ha 15 évesen szülne a lányom. Remélem sok mindenre fény derül anyám végrendeletéből.

Az ügyvédnél nem voltuk sokáig,mert tárgyalásra kellett mennie. Egy levelet adott át nekem. Azt mondta, ezt az egyet kérte az anyám hogy mindenféleképp juttasson el hozzám. Továbbá megvárhatjuk, ha most érdekel a végrendelet is. Persze az nem nagyon foglalkoztat minket, amiért jöttem azt megkaptam. Haza jöttünk. Apám is jönni akart,így elhoztuk. Mindenki feszülten várja hogy kibontsam a levelet. Viszont én egyedül akarom elolvasni. Felmentem a szobánkba, és az ágy szélére ültem. Lassan, izgatottan nyitottam ki a borítékot. Kihajtogattam a benne lévő papírt, majd olvasni kezdtem a sorokat.

  Drága kislányom Lisa, ha ezt a levelet olvasod, az azt jelenti, hogy gyáva voltam, mert nem mertem a szemedbe nézni és bevallani,mit tettem. Tudom hogy nincs mentség erre a szörnyű dologra, de szeretném ha tudnád mi késztetett arra hogy megtegyem. Mint anyád azt szerettem volna,ha sikeres leszel. Azt akartam hogy olyan légy mint Amy. Utólag ezt már nagyon megbántam. Ti két külön személyiség vagytok. Amikor teherbe estél, azt hittem ha megtartod tönkre megy az életed, és nem jutsz majd előre.Az nap, amikor a kis Bellát sétálni vittem,és azt mondtam elütött minket az autó és ő meghalt, hazudtam. A kislányod él Lisa.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now