60.

3.9K 241 3
                                    

Nem tudom hova tenni ezt az érzést. Mintha újra fellélegeznék. Nem akarom hogy ajkaink elváljanak. Érzékien csókolt mégis mohón,mint aki nem tud betelni a kedvenc csokoládéjával. Kívántuk egymás ajkát. Nyelveink boldogan játszottak egymással. Ám mint minden jónak, ennek is vége szakadt. Szégyenlősen mosolyogva néztem rá. Ő ugyan úgy szégyenlősen vigyorgott.

-Lisa én arra gondoltam - nézett a lábaink felé zavarában.

-Igen?

- Esetleg

-Lennék-e a barátnőd?- fejeztem be helyette, mert félek örökké tartott volna míg kimondja.

-Igen, erre gondoltam.- nevette el magát.

- Matt én úgy érzem,hogy igen készen állok egy kapcsolatra.- vigyorogtam. - Készen egy új életre. Valószínűleg már nem kapom vissza az emlékeimet,és nem várhatok rájuk örökké. Nem tudom mit éreztem irántad, de most biztosan tudom hogy többet mint barátság.- mondtam el őszintén.

- Ennek nagyon örülök, mert én nagyon szeretlek. Már a nővéred eljegyzésén megtetszettél.- mondta el.

-Tényleg?- kérdeztem vigyorogva.

-Igen.- adott egy puszit.

- Nem mesélnéd el nekem?

-Mit?

- Hát hogy, hogy ismerkedtünk meg, részletesebben.- mosolyogtam.

-Hol is kezdjem? - gondolkodott. - David egy nap felhívott, mikor költözök New Yorkba. Mondtam neki hogy albérletet keresek,és minél előbb jönnék. Azt mondta akkor a hétvégén már legyek is itt. Megosztotta velem hogy megkéri a nővéred kezét. Nos így itt voltam az nap. Elmentünk együtt a megbeszélt helyre,ahol aztán megláttalak téged. Nem tudtam levenni rólad a szemem. Olyan gyönyörű voltál ahogy tánc közben a hajad ide oda szállt,és boldogság csillogott a szemedben a nővéred láttán. Látszott rajtad hogy a tánc a szenvedélyed. Jó volt nézni. Ugyan ez az élvezet volt az arcodon az eljegyzési bulin,ahol Amy bemutatott minket egymásnak. Szinte egész éjjel figyeltelek milyen jól érzed magad. Valami már akkor nagyon megfogott benned.  Annyira, hogy megakartalak ismerni,tudni akartam ki vagy valójában. Nem csak egy ismerősöd akartam lenni.- kuncogott.-  Felajánlottam hogy haza viszlek titeket, mert láttam hogy sokat ittatok, és aggódtam hogy esetleg baj történik. Aztán,invitáltál hogy aludjak ott. Annak a reményében, hogy másnap kicsit jobban megismerhetlek, elfogadtam és nálatok aludtam. Persze a kanapén.

-Miért a kanapén? Egyszobás lakásban laktunk?- érdeklődtem. Igaz vannak képeim de, a lakásról nincs.

-Ja,nem. Emily aludt a vendégszobában. Reggel már arra ébredtem ,hogy Kevin elköszön és lelép a csajjal. Ezután lezuhanyoztam és elhoztalak ide,mert a kocsitok anyudéknál maradt. David és Amy hozták át. A lényeg hogy szerettem volna a bizalmadba férkőzni, és beletenyereltem valamibe és kicsit megharagudtál rám. A következő héten, vagy már nem is tudom meddig nem láttalak, folyton a fejemben jártál. Néha már nagyon dühös voltam magamra. Többször üdvözletemet küldettem Amyvel, amikor telefonáltatok. Nagyon vártam hogy újra lássalak,ez a lényeg. Aztán bedöglött az autód,és engem kértél meg hogy menjek érted. Kicsit kijátszva a dolgot, úgy intéztem hogy újra nálad aludhassak.- vigyorgott.

-Komolyan? De hogy?- nevettem.

- Azt mondtam nincs kedvem holnap is futkosni, és ha nagyon szeretnéd ott alszok. Kb. Ekkor már jóban voltunk. Aztán újra nálad aludtam,és elég jól szórakoztunk. Akkor majdnem elcsattant egy csók. Nem volt nap hogy ne gondoltam volna rád.  Utána pedig szakítottatok Kevinnel. Kiderült hogy megcsalt,te meg leittad magad. Ha akartam volna,kihasználhattalak volna. Fel akartál szedni, de csak egy csók lett belőle. Amit imádtam még úgy is hogy alkohol szagod volt,és csak azért történt meg mert ittál. Reggel pedig jöttél hogy sajnálod, nekem pedig elborult az agyam mert fájt hogy megbántad. Na aztán meg találkoztál azzal a Will gyerekkel. Nagyon féltékeny voltam. Alig láttalak mert folyton dolgoztál. Egyik hétvégén meg átjött Will,mert ő táncolni akar. Ja, csak hogy  majdnem megcsókolt, de összeestél.

-Ki az a Will? Eddig mért nem hallottam róla?- érdeklődtem.

- Az úgy volt hogy, átjártál hozzá nem tudom miért. Aztán egy nap amikor benéztem hozzád,láttam hogy nem vagy jól. Elmondtad hogy megerőszakolt.

-Hogy mi?- döbbenek le. Felülök, a mozdulatot Matt is másolja.

-Sajnálom Lisa.  Nem akartam eltitkolni előled. Jobb ha tudod. Vagy nem?- fogja meg a kezem, én meg csak próbálok emlékezni.- Jól vagy?- szólít meg újra.

- Persze csak ez a hír, felzaklatott.- veszek egy mély levegőt.

-Sajnálom. - szomorodik el.

-Nem, ne sajnáld kérlek! Nem te tetted. Te csak elmondtad. Ezt is megfogom emészteni, mint azt hogy Kevin megcsalt.- nézek a szemébe. Látom rajta hogy nagyon bánja,azt hogy elmondta.- Matt itt aludnál ma velem?- mosolyodok el.

-Szívesen maradnék.- mosolyodik el ő is.

Így egy gyors vacsi, és zuhany után lefeküdtünk aludni. Úgy bújtunk egymáshoz,mintha már egy ideje így menne ez köztünk.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now