66.

3.5K 225 4
                                    

- Te még nem is készülődsz?- néz rám meglepettem Matt, amikor leért a konyhába.

- Ma később megyek.- kortyoltam bele a reggeli tejes kávémba.

- Hogy-hogy?- nézett értetlenül.

- Az egyik támogató jelölt lemondta a megbeszélést. Félek már nem is számíthatunk rá. Keresnem kell valaki mást,mert amíg az iskola nem indul be,és áll meg a saját lábán. Addig támogatóinkra vagyunk utalva.- magyaráztam, de valaki türelmetlenül dörömbölni kezdett az ajtón.

- Nyitom már! - kiabál Matt,és el is indult.

- Hol van Lisa?- hallottam meg Amy ideges,kétségbeesett hangját.

-  A konyhában.- válaszolt Matt. Elindultam feléjük, de Amy pont belépett.

-Miért nem veszed fel a telefont? Anyának szívinfarktusa volt. Bevitték a kórházba.

- Hogy mi van? Úristen.- döbbentem le. A szívem zakatolni kezdett. Féltem. Féltem attól hogy elveszítem az anyámat.

- Öltözz, igyekezz, menjünk!- szólt rám Amy idegesen.

- Igen. Sietek. Mehetünk!- húztam cipőt a lábamra,és fogtam meg a táskám.

-Így jössz?- kérdezte Amy,mert hogy pizsamában voltam.

-Igen, ne húzzuk az időt!- mondtam, most már én is idegesen.

-Megyek veletek én is!- zárta be az ajtót Matt.

Amilyen gyorsan csak lehetett bementünk a kórházba. Közölték velünk hogy anyánk Stroke-ot kapott. Apánk nem tudta beazonosítani a bajt, csak mondott valamit Amynek amire elsőnek gondolt. Hál istennek stabilizálták az állapotát, de fél oldalára lebénult. Az ágya mellett ülve vártuk apával, és Amyvel hogy felébredjen.

-Lisa.- hallottuk meg rekedtes, alig érthető hangját.

-Itt vagyunk mind anya.- szorítottam meg a kezét

-Lisa.- nyögte újra a nevem.

-Itt vagyok anya. Nyugodj meg! Rendbe fogsz jönni. Tudom hogy így lesz. Nem veszíthetünk el.- folyt le egy könny csepp az arcomon.

-Vé-ak-at.- nyögte de, nem értettük mit akar.

- Nem értem.- néztem kétségbeesve Amyre.

- Anya nem értjük. Kérlek nyugodj meg jó. Pihenned kell! Szólok egy orvosnak hogy felébredt.- állt fel Amy.
Anyánk arcán szomorúság,tehetetlenség, csalódottság látszott. Valamit annyira akar mondani. Amikor megérkezett az orvos,kiküldött minket míg megvizsgálja. Pár perccel később jött is ki a szobából.

-Melyikőjük Lisa?- állt meg előttünk.

-Én vagyok.- válaszoltam.

-Ön pedig Bella?- nézett a nővéremre.

- Nem. Amy vagyok.

- Az édesanyjuk egy Bella nevű lányt vagy hölgyet emleget, és magát.- mutatott rám.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now