- Nem értem minek vagy itt!? Miattad van az egész.- hallom Matt hangját.
- Azért mert jóban vagyunk,és érdekel a hogy léte.- ez pedig Will hangja.
-Most érdekel mi? Szét dolgozza magát,te meg egy ilyen hülye próbálkozással ráteszel egy lapáttal. - folytatja Matt.
- Nem tudtam hogy ennyire kimerült. Ha tudtam volna, hidd el más programot találok ki.- magyarázza Will. Matt csak pufogott egyet.
- Befejeznétek? Egyikőtöket sem zavarja hogy itt alszik mellettetek?- szóval Amy is itt van. De hol az az itt? Vajon mi történt? Ideje jelezni hogy én is fent vagyok.
Kinyitom lassan a szemem, hunyorítok a fény hatására. Fehér ablak, körülötte fehér falak. Oda kint hét ágra süt a nap,ezért van ilyen vakító világosság itt bent. Elfordulok a másik irányba és meglátom az ágyam mellett Amyt. Kicsit messzebb a fal mellett álló fiúkat is. Matt dühösen,Will ideges néz maga elé. A nővérem pedig azt hiszem sms-t ír.
Megérintem a kezét,mire egyből rám néz.
-Lisa hála az égnek.- ölel át az ágyban.- Annyira megijesztettél.- Will és Matt is megkönnyebbülve léptek közelebb.
- Mi történt?- tettem fel a jelen legfontosabb kérdését.
-Összeestél amikor ezt tanítottad táncolni.- nézett Matt Willre undorodva.
- Hé nem a kutyád vagyok,nevem is van.- szólt vissza.
- Na jó. Most menjetek ki! Pihennie kell! Ha ezt csináljátok nincs rátok szükség. Szóljatok az orvosnak!- zavarta ki őket Amy.
-Szóval?-ültem fel miután kimentek.
- Nem sokára itt lesz az orvos. A fiúknak kiadtam hogy szóljanak neki. Ő pontosabban el tudja mondani.- simította meg a kezem.
- Mégis meddig voltam eszméletlen?- érdeklődtem.
- Nem eszméletlen voltál,legalábbis nem végig.- már kérdeztem volna tovább,ám nyílt az ajtó. Egy fehér köpenyes, őszes hajú férfi sétált be,mellette pedig egy nővér.
-Szép napot kisasszony.- mosolygott kedvesen.
- Jó napot doktor úr.- köszöntem vissza.
- Hogy érzi magát?- kérdezte.
- Köszönöm jól de,mégis mi a bajom? Mitől lettem rosszul? Mikor mehetek haza?- zúdítottam rá a kérdéseimet.
- Kisasszony megkérhetem hogy míg a vizsgálat tart,fáradjon ki? Néhány perc az egész.- fordult Amyhez. Bólintott majd kiment,az orvos vissza fordult hozzám.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...