1.

8.1K 388 2
                                    

Órát tartottam az egyik, kicsikből álló csoportnak,amikor egy férfi felhívott. Adtam fel nem rég egy hirdetést,hogy vállalok a csoportjaimmal fellépést, akár lánykérés esetén, vagy különböző eseményeken. Nos ez a férfi eljegyzés miatt hívott. Megbeszéltünk egy találkozót,hogy megtárgyaljuk a részleteket. Elég sürgős lehet a dolog,mert még a mai napra kérte az időpontot. A kicsik és a nagyok tánc órája közt lesz egy másfél órás szünetem,így akkor jön el ide hozzám a táncterembe.

A kicsik már a levezető nyújtásokat végzik,ahogy én is. Látom hogy szülők is megérkeztek értük,így pár perc múlva szabadjára engedem őket. Hamarosan a kuncsaftnak is meg kell érkeznie a megbeszélés miatt. Épp az időt néztem meg,a telefonomon,amikor kopogtak. Az ajtó nyitva volt, így egyből be is köszönt.

- Helo,te vagy Elisabeth Johnson?- kérdezte kedvesen,s közben közelebb jött. Feltűnően végig mért, leginkább az arcomat vizsgálta,és érdeklődve várta a válaszom.

- Helo,csak simán Lisa, Lisa Johnson.- nyújtottam felé a kezem. Elfogadta,és mosolyogva megrázta. Kezdett kínossá válni a helyzet,mert barna szemeivel folyamatosan engem nézett.

- Szóval Lisa. Örülök,hogy megismerhettelek. Tudod, nagyon hasonlítasz a leendő menyasszonyomra.- majd elengedte a kezem,mert hogy ez idáig fogta.

- Neki is van piercingje?-kérdeztem.

- Nem,az nincs. Másban hasonlít.- nevetett. Közben a kijárat felé indultunk. Bezártam az ajtókat,és a szomszéd pékséghez tartva megkérdeztem a nevét,mert hogy eddig nem mutatkozott be.

- Nos David,hogy is képzelted el, ezt az egész lány kérést?- kérdeztem,miközben a pultos lány kiadta, a  kikért teljes kiőrlésű péksütimet,és a Latte Macchiato-mat.

- Te és az általad választott táncosaid,- kezdett bele az asztalunkhoz sétálva.- táncolnátok. Gondolom ezt sejtetted.-ült le velem szembe,és halkan nevetett előbbi mondatán.

- Milyen zenére gondoltál?- ittam bele,mosolyogva, az italomba.

- Az igazság az, hogy nem tudom. Egy hét múlvára kellene összehozni,így csak annyit kérek az utolsó szám, a Bruno Mars Marry you legyen.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now