Az akciónk után,még fáradtan feküdtünk egymás mellett. A kezén pihentettem a fejem, és közben arra gondoltam hogy Bella még ne ébredjen fel. Legalább míg fel nem öltözünk.
- Akkor ezt jól megbeszéltük.- kuncogtam.
- Igen. - nevetett ő is.- Mondjuk én nem így terveztem.- tette hozzá.
- Akkor mért lett mégis így?- néztem rá vigyorogva.
- Ezt még megkérded?- tornyosult felém,majd megcsókolt. - Bell mikor ébred fel? Csak mert nem lenne jó, ha így találna minket.
- Igaz, öltözzünk fel,aztán komolyan beszéljük meg a dolgokat!- keltem fel és kezdtem el öltözni.
- Amúgy miből gondolod hogy megcsallak?- tette fel a kérdés nyugodtan.
- Tudod,szombaton nem szoktál dolgozni, és egyre többet melózol, ahogy anno Kevin. Azt gondoltam mérgemben,hogy te is ugyan azt teszed velem.- mondtam el őszintén.
- Jaj drágám. Nem tennék veled olyat soha. Ne gondolj ilyenekre!- ölelt át, már nadrágban, még póló nélkül.
- Hiszek neked.- bújtam karjaiba.- Mostantól eszembe se jut ilyesmi.- emeltem rá a tekintetem. Rám mosolygott és újra megcsókolt.
- Anya, éhes vagyok!- hallottuk meg Bella hangját az emeltről.
-Gyere csak, leülünk együtt enni! Itthon van apa is.- kiabáltam vissza. Igen, apát mondtam. Megkérdeztük szeretné-e így hívni Mattet is, és azt mondta igen. Kevint azt hiszem kicsit zavarta,amikor először hallotta, de majd megbékél vele.
- Oké.- jött a válasz, és hallottuk hogy már jön is.
- Üljetek csak le az asztalhoz! Mindjárt viszem az ennivalót.- mondtam. Néztem ahogy leülnek egymás mellé, és beszélgetnek mosolyogva. Jó magam is elmosolyodtam a látványon. Míg tálcára pakoltam az uzsonnához valót,néztem a családomat. Nem tudtam nem vigyorogni,amikor Matt Bellát csiklandozta.- Jól van,jól van, most már nyugi! - tettem az asztalra a tálcát, amin kenyér, szalámi, szalonna,paprika paradicsom és vaj volt. Csináltam szendvicset Bellnek, majd mind enni kezdtünk. - Jó étvágyat!
- Jó étvágyat.- mondta Matt is.
- Jó étvágyat.- szólalt meg Bell.
- Arra gondoltam, uzsonna után elmehetnénk moziba vagy játszóházba.- tervezgettem.- Esetleg ha van valami más ötletetek, akkor mondjátok.- néztem rájuk.
- Jó ötlet, de mi lenne ha csak sétálni mennénk, így hármasban.- mondta Matt.
- Nekem jó.- mosolyogtam.
- Hurrá séta.- kiabált Bell. Elnevettük magunkat, és étkezés után el is indultunk.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...