A következő napok ugyan úgy teltek, mint eddig. Reggeltől délutánig táncot tanítok,eközben Kevin a hétvégi bulikra készül fel. Emilyvel a munka után beülünk egy kávézóba és beszélgetünk erről arról. Abban változtak a napjaim,hogy Amyvel naponta beszélek telefonon,és Matt is eszembe jut többször. Főleg mert meghallom a hangját miközben a nővéremmel telefonálok. Ha nem, akkor viszont azzal vonja magára a figyelmem, hogy üdvözlését küldi Amyvel. Na jó nem tagadom, enélkül is eszembe jut. Mostanában több időm is marad a gondolkodásra,hisz Kevin egyre többször marad bent estig a stúdióban. Minden idejét a gyakorlásra fordítja,mert Bostonba hívták fellépni. Sajnos oda nem tudom elkísérni,mert ezen a hétvégén versenyünk lesz a kicsikből álló tánc csoporttal. Emily és egy másik lány megy vele,akit akkor hív ha én nem tudok menni. Amúgy is erre a hétvégére ígértem Amynek,hogy ott alszok náluk.
- Akkor majd hívlak ha odaértünk.- adott csókot Kevin. Péntek délután van, most indulnak, és valamikor hétfő reggel érnek haza.
- Rendben. Vigyázzatok magatokra. Üdvözlöm Emmát.- Emma a repülőtéren várja őket.
- Úgy lesz. Szeretlek szia.- ment ki az ajtón.
- Jó legyél és sok szerencsét a versenyhez. - adott két puszit Emily. Ő is elköszönt,majd elmentek.
Egyedül voltam így gondoltam, bemegyek a táncterembe. Amikor viszont be próbáltam indítani a kocsimat,ez a tervem dugába dőlt. Nem indul,így felmentem a lakásba, és a nővéremet tárcsáztam.
-Szia hugi,mi a helyzet?- szólt bele kedvesen a telefonba.
- Szia. Az van, hogy nem tudok menni holnap.- mondtam el neki.
- Hogy-hogy? Mi történt?- kérdezte értetlenül.
- Nem indul a kocsim. Mással meg tudod hogy utálok utazni.- szó szerint rosszul vagyok a buszoktól, villamosoktól meg az ilyenektől.
- Ne már.- nyavalygott Amy. - Tudod mit? Matt elmegy érted holnap.- mondta el ötletét. Ellenkezni kezdtem,hogy ne legyen feltűnő az hogy tetszik az ötlet. Mivel engem úgy mond rábeszélt de, Mattet még nem kérdezte meg,így letette a telefont és felhívta őt is. Ha beszélt vele visszahív.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...