Boldognak lenni könnyebb, mint gondolnánk.
Mondta egyszer az apám.
Az is voltam. Egész pontosan 12 hónap, és 3 napig. Az utolsó boldog napomon még nem tudtam,hogy mi vár rám a következő 24 órában,és az azt követő időszakban.
Néhány hét harag,tagadás és önsajnálat után, úgy döntöttem,nem beszélek róla többet.Lisa vagyok. A Johnson család legfiatalabb tagja. Míg a nővérem Amy,a család büszkesége,én a szégyene vagyok. Ne értsetek félre,szeretjük egymást,csak a szüleink azok,akik nem fogadnak el engem. Azt hitték csak lázadok,mert nem arra az egyetemre vágytam ahova ők is jártak. Nem üzletasszony akarok lenni, csak egy táncos. Élvezem amit csinálok. Persze ezt a szüleim nem nézik jó szemmel. Jelenleg tánc tanárként dolgozom. Kicsiket,nagyokat egyaránt tanítok. Amint nagykorúvá váltam - annak már 2 éve - megszüntettem a kapcsolatot a családommal. Elköltöztem a párommal addigi lakhelyemről,és számot cseréltem. A legjobban a nővérem hiányzik. Mindig megértett,és támogatott engem. Ő az,aki egyáltalán nem tehet a történtekről. Többször is gondoltam rá, hogy felhívom de,nem tettem.
A párommal Kevinnel, ma is együtt vagyunk. Ő Dj ként szeretne hírnevet szerezni. Érzem, hogy attól a naptól kezdve,folyamatosan távolodunk egymástól. Próbálom őt ugyan úgy szeretni,a vágyat fent tartani kettőnk közt de,már azt hiszem nem megy. Minden nap elmondja, hogy szeretni fog örökké, és ezzel nehezebbé teszi azt, hogy kimondjam vége. Jó ember, és nem olyan mint a többi férfi. Kitartana mellettem életünk végéig de, bennem nincs már meg ez. Mennék, messze tőle. Szeretnék szabad lenni. Minden nap ha rá nézek,eszembe jut a múlt. Talán ez az oka,hogy már nem akarok vele lenni.
A barátaimat is magam mögött hagytam,mert folyton sajnáltak. Persze vannak új barátnőim,akik mit sem tudnak a dologról,és ez így jó. Nem tudják,nem sajnálnak,és nem is kérdeznek.
Sziasztok, kedves olvasóim. Sokat gondolkodtam rajta, hogy publikáljam-e a történetet. A döntésem,azt hiszem egyértelmű. Nem garantálom hogy gyakran osztok meg új részt de,igyekszem legalább 1-et, hetente. Ennél a történetnél különösen odaszeretnék figyelni a részletekre,miattatok. Azt még szeretném ha tudnátok,hogy lassabban halad majd a történet,ezért ne az első pár rész alapján ítéljetek a könyvről. Köszönöm. 😘
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...