- Amy.- álltam fel és döbbenten néztem rá,és a tőlünk nem messze álló fiúkra.
- Lisa én nem haragszom amiért most így érzel. Számoltam ezzel. Tudom hogy elmúlik majd a haragod, a dühöd,és örömmel fogsz segíteni nekem. Most viszont ezen át kell esnünk. Nehéz még de, nem akarom hogy a gyermekem miatt távolodj el tőlünk.- fogta a kezem Amy.
- Nagyon sajnálom hogy rosszul fogadtam.- hajtottam le a fejem szomorúan.
- Nem haragszom és David sem. Tudjuk hogy ez nehéz neked.- ölelt át.
- Hány hetes?- simítottam meg a hasát.
- Még csak 5.- mosolygott.
- Akkor nagyon vigyázz magadra. Mostantól én csinálok minden megterhelőt a házban.- jelentettem ki.
- Hé nem haldoklom csak várandós vagyok.- kérte ki magának.
- Tudom, de te pihenj csak amennyit lehet.- mondtam szigorúan. Még egy pillantást vetettem a sírkőre, elköszöntem és haza indultunk.
Matt szülinapja alkalmából buliztunk egyet. Persze Amy nem ivott alkoholt, de mi nagyon sokat. Nagyon jól éreztük magunkat. Elmondtam a többieknek is, hogy visszatértek az emlékeim. Mind nagyon örültek neki. Mattel izzott köztünk egész éjjel a levegő, úgy ahogy eddig még sosem. Eddig is szerettük egymást, és vonzódtunk egymáshoz, de az első szeretkezésünk, ha lehet, még közelebb hozott minket.
***
Hirtelen szárnyalni kezdett az idő. A tánc iskolámat el kellett költöztetnem. Új szintre emelkedett. Hivatalosan is választható oktató intézmény lett. Persze ebben segített az édes apám és Matt is. Egy régi romos épületet és telkét vettem meg. Felújítottuk és minden szükséges eljárást végig vittünk. A következő iskola kezdésre már lehet jelentkezni. Más fél év alatt sikerült elérnem,hogy azok a diákok akik szeretnek táncolni, de nem tudják kifizetni a drága tánc iskolákat,legyen hova jelentkezniük. Munkát adtam olyan kitűnő tanároknak,akiket a neves intézményekbe nem vettek fel. Egy olyan iskolát hoztam létre, ahol mindenki az lehet ami csak szeretne. Nincs erőltetve semmi, mindenkinek azt hangsúlyozzuk amiben jó. Elértem az álmom.
A kis Adam, Amy és David fia, 8 hónapja látta meg a napvilágot. Teljesen egészséges és imádni való. Mattel külön költöztünk, azért mert ők már egy igazi család. Teljesen biztosak vagyunk egymásban. Nem volt kérdés hogy összeköltözzünk-e. Közösen vettünk egy házat, nem messze a nővéreméktől. Ott élünk együtt, boldogan.
Sziasztok! Közeledik a karácsony! Tudom hogy most ellepik az ünnepi hangulatú történetek Wattpadot, de mégis megkérdezem. Vevők lennétek-e egy, egy oldalas történethez ,így az ünnepekre? Elkezdtem írni egyet, de ha elegetek van már az ilyes fajta történetekből,akkor nem publikálom. Ha érdekelne írjátok meg kommentben. 😙
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...