53.

3.6K 218 2
                                    

Matt egész éjjel mellettem maradt. Reggel arra ébredtem, hogy hátulról ölel át. Szembe fordultam vele, és arcát fürkésztem. Nyugodt voltam. Tudtam hogy rá számíthatok. A fájdalom nem múlt el,és a szégyen érzet sem de, Matt jelenléte nyugalmat sugárzott. Hosszas bámulás után, ő is ébredezni kezdett. Lassan fáradtan nyitotta kis szemét. Amikor rám nézett elmosolyodott. Így  egymásra mosolyogva feküdtünk.

- Akkor mi legyen Lisa?- törte meg a pillanatot.

- Feljelentést teszek.- válaszoltam.

- Szuper.- mondta, majd megcsókolt. Olyan finom szája van, hogy egész nap eltudnám viselni hogy az én számra tapad.

Felhívtam Jesst hogy később tudok csak menni,majd Mattel elmentem a rendőrségre és feljelentést tettem. Mivel bizonyítékra is szükség van, el kellett mennem egy nőgyógyászhoz, aki megvizsgált. Mivel igazat mondtam, meg lett a bizonyítéka is. Kiadták az elfogatási parancsot, hogy a belőlem vett mintát összehasonlíthassák az övével. A nőgyógyász adott egy esemény utáni tablettát is,ugyanis belém élvezett Will. Mondjuk ez eddig eszembe se jutott.  Ami után elengedtek, dolgozni mentem. Mattnek is be kellett mennie az ügyvédi irodába ahol dolgozik. Ma szerencsére kicsik voltak,holnap pedig már szombat. Jessica nagyon ügyesen tanít. A kicsikkel jól bánik,tehát nyugodt vagyok,hisz jó döntést hoztam. A nap végén épp zárkóztunk be Jessel,és ő már el is köszönt,amikor valaki elkapott hátulról.

- Képzeld amikor ma mentem haza,sajnálattal láttam hogy egy rendőr autó áll a házam előtt.- mondta Will mérgesen.- Szerencsére nem vettek észre. Úgy hogy most azonnal jóvá teszed. Nyisd ki!- döntött neki az ajtónak.

-Will kérlek ne! Hagy békén!- kiabáltam.

-Pofa be!- lökött meg újra.

-Hé Will engedd el most!- hallottam meg Jessica hangját.

-Te meg mit keres itt?-engedett el. Ők ismerik egymást?

-Neki dolgozom de, ehhez semmi közöd! Most meg őt akarod tönkre tenni?- kérdezte ingerülten Jess.

- Ehhez meg neked nincs közöd. Szeretnél esetleg beszállni?- vigyorgott Will.

- Undorító vagy!- erre Will közeledni kezdett felé. Előkapott valamit a táskájából és lefújta vele.- Menj Lisa, menekülj, siess!- gondolkodás nélkül kocsiba ültem. Bedugtam a kulcsot,és elindultam. Remegett nagyon a kezem, mert féltem. Eszembe jutott hogy mi lehet most így Jessicával? Figyelmetlen voltam, így majdnem elütöttem valakit. Ijedtemben hátra néztem nem e történt baj,ám ekkor követtem el egy nagy hibát. Átmentem a piroson, és már csak a közeledő kamion lökhárítóját látom.

Infó:
  Már csak pár rész, és kiderül a titok! Van tippetek mi lehet az? Remélem tetszenek a részek!
Puszi 😙

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now