Halii 😁 Mivel már nagyon kíváncsian várom a véleményeteket,gondoltam rakok ki egy újabb részt. 😙 Mindig úgy kezdek bele egy történetbe hogy előbb megírok minimum 10 részt,aztán publikálom,viszont ezzel meg az a baj hogy teljesen máshol járok mint ti olvasóim. Hogy miért baj? Mert amikor megírom, egyből tudni akarom hogy nektek hogy tetszik.😄 Úgy pedig,hogy én a 30x résznél, ti meg a 11.nél jártok,még várhatok a véleményekre. Így kicsit gyorsítok a folyamaton,igaz néha nincs nagyon kedvem írni de, megerőltetem magam puszii 😆😙😙😙
- Nagyon kényelmes. Aludtam már ott és nem panaszkodhatok.- mosolyogtam és elindultam a szobánk felé ágyneműért. Miután elővettem egy takarót,lepedőt és párnát, meg is ágyaztam neki.
- Ha szeretnél,lezuhanyozhatsz de,ha nem, nem muszáj. Nekem sincs már erőm hozzá.-nevettem.
- Köszönöm de, majd inkább Davidnél,miután visszaértem.- mondta.
- Rendben , ahogy gondolod. Most akkor megyek és lefekszem. Jó éjt.-köszöntem el.
- Neked is,és szép álmokat.- mosolygott. Küldtem még egy "akkor szia" mosolyt, és bementem a szobánkba, majd bugyira vetkőzve befeküdtem Kevin mellé. Még mielőtt lehunytam a szemem,az órára pillantottam,ami már fél hatot mutatott.
***
Reggel,vagyis 12 óra környékén ébredtem fel. Kevin már nem feküdt mellettem. Majdnem hogy kisétáltam az ajtón de, a kilincset megfogva rájöttem hogy csak egy bugyiban vagyok. Felvettem egy kényelmes toppot és egy rövid nadrágot,majd remélve hogy nem vagyok nagyon ijesztő kiléptem az ajtón. Emily és Kevin épp kávéztak.
- Jó reggelt.- köszöntem de,le pisszegtek.
- Matt haverunk még alszik. Amúgy neked is jó reggelt.- mondta halkan Kevin. Hátra néztem a kanapé felé, ahol édesen szunyókált az említett személy.
- Oh. Mióta vagytok fent?-kérdeztem,most már halkabban.
- Én 1 órája kb. Kevin úgy negyed órája csatlakozott. Amúgy neked is csináltam kávét.- mutatott a konyhapulton pihenő bögrémre.
- Köszi.- mosolyogtam, majd a kávémért mentem.
- Viszont most mát megyek,mert anyám ma átjön hozzám, és addigra rendet kell raknom, vagy hallgathatom megint a szent beszédét arról,hogy rendetlen és trehány vagyok.- forgatta meg a szemeit Emily.
- Elviszlek. Úgyis menni akartam a stúdióba.- állt fel az asztaltól Kevin.
-Tényleg? Köszi.- mondta Emily.
- Oké. Én meg lezuhanyzom.- kortyoltam a bögrém tartalmából.
- Mattnek a nevemben is köszönd meg, hogy haza hozott minket.- kért meg Kevin. Levette a kulcstartóról a kocsi kulcsomat majd felhúzta a cipőjét. Emily is összeszedte a cuccait és indulásra készek.
- Szerintem én visszamegyek Mattel, és haza hozom a kocsidat.- mondtam Kevinnek.
- Rendben szívi, ez jó ötlet.- nyomott egy puszit a számra.- Szia kicsim.- köszönt el.
- Szia Lisa majd talizunk.- intett Emily.
- Sziasztok.-mosolyogtam rájuk. Amikor megfordultam és a kanapé felé néztem, Matt épp nyújtózkodott.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...