54.

3.6K 229 3
                                    

Elnéztem valamit 😅 ebben a részben derül ki nem a következőben. Na mind1 puszii 😙

Szörnyű fejfájásra ébredek,egy kórteremben. Mért vagyok kórházban? A fejemhez nyúlok, és érzem be van kötve. Mi történhetett? Az ajtó nyitódására leszek figyelmes. Egy nővér sétál be.

- Nővér!  Mi történt velem?- nézek rá bágyadtan.

- Szólok az orvosának, és ő mindent el fog mondani önnek. Az viszont nagyon jó jel hogy felébredt.- mosolygott biztatóan.

Ahogy ígérte, meg is jelent az orvos.

- Jó napot kisasszony. Hogy érzi magát?- kérdezi kedvesen.

- Nem valami jól. Fáj a fejem, a hátam, és száraz a szám.- válaszolok.

- Mennyire emlékszik?-teszi fel a kérdést.

- Igazából azt sem tudom mi történt.- mondom őszintén.

- Megtudja mondani nekem önt hogy hívják?

- Persze. Elisabeth Johnson.

- Rendben. Most küldje be a hozzátartozóit.- néz a nővérre. Hamarosan be is jönnek öten.- Kérem most maradjanak csendben! Felismeri ezeket az embereket?

- Igen. Az édesanyám,az édesapám és a nővérem Amy. A másik két férfiről nem tudom hogy kicsoda.- nézek az orvosra.

- Értem. Megtudja mondani milyen évet írunk?

-2013?- mondom ki, bizonytalanul.

- Mi az amire emlékszik az életéből?-tesz fel egy újabb kérdést, ám most már nagyon kétségbe estem. Anyámékra néztem.

- Tudja, nem rég született egy kislányom.-amikor ezt mondtam, a két férfi felém kapta a fejét majd Amyre ,aki sírni kezdett anyámmal együtt.- Három hónapos volt amikor az anyám elvitte sétálni, elütötte őket az autó, és meghalt. Úgy egy hónapja történhetett.- gondolkodtam el.

-Értem kisasszony. El kell hogy mondjam, 2016-ot írunk. Amire maga emlékszik három éve történt. Sajnos autó balesete volt egy hete. Van egy vérrög a gerincénél,ami miatt átmenetileg lebénult deréktól lefelé.- amikor ezt kimondta,egyből a lábamra néztem, és próbáltam mozgatni de, nem engedelmeskedett.- Nyugodjon meg,ahogy a vérrög felszívódik,ön újra tudni fog járni!

- Doktor úr és az emlékezetét is visszanyeri majd?- szól közbe az anyám.

- Ezt nem tudjuk. Számítottunk erre de, azt hogy visszanyeri-e az emlékeit vagy sem, nem tudhatjuk egy ilyen esetnél sem. A lényeg hogy ne erőltessük. Mindent fokozatosan mondjanak el neki.

- Kevin mért nincs itt?- kérdezem. Ijedten néznek rám, a fekete hajú férfi kimegy az ajtón,a másik pedig követi.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now