- Sorba mindent megtud.- nyugtatott meg.
- Rendben.- bólintottam.
- A nővér megméri a vérnyomását és vért vesz öntől, a még kezében lévő branülön keresztül. Addig is elmondom mi történt. - ült le a másik ágyra velem szembe,mert hogy nekem pedig az ágy szélére kellett kiülnöm míg a nővérke vérnyomást mér.- A nővére mesélt nekem magáról. Ön túl sokat dolgozik. Nem is lenne gond ha egy irodában dolgozna, de mivel ön tánc oktató és szinte napi 12 órában táncol,elég megterhelő. Végkimerültséggel hozták be ide. Az eddigi eredmények alapján, nem eszik eleget vagy rendes ételt,ugyanis a vitamin szintjei nagyon alacsonyak voltak.- el sem hiszem hogy ezt tettem magammal. Az ápolónő már a vért veszi.- Úgy fél órát lehetett eszméletlen, a többi 30-ban szimplán aludt. Ez alatt infúzión keresztül kapta a szükséges tápanyagokat és vitaminokat. Ezért veszünk most is vért,hogy megtudjuk megemelkedtek-e az értékek. Ez nem minden,hisz enyhén ki volt száradva. Írok fel vitaminokat és nyomatékosan megkérem hogy napi 2 liter folyadéknál ne igyon kevesebbet. Ha lehet ez víz legyen. - fejezte be majd felállt. Az ápolónő is összepakolt már mindent a tálcájára.
-Köszönöm doktor úr. - néztem rá hálásan.
-Ja igen, és jó lenne ha csökkentené a munka idejét, vagy esetleg valaki segítene önnek.- tette hozzá.
- Úgy lesz. Köszönöm még egyszer.
- Nagyon szívesen. Ha megjönnek az eredmények még visszajövök, és ha jók ma már haza is mehet. Addig is szép napot,és igyon sokat!- nyitotta ki az ajtót.
- Önnek is.- feküdtem fel vissza az ágyra.
-Na mit mondott?- jött be Amy.
- Ha jók lesznek az eredmények még ma haza mehetek.- vigyorogtam rá.
- Jobb lett volna ha be sem kell hozni!- nézett rám mérgesen.
- Tudom. Beindult a tánc iskola és muszáj volt foglalkoznom vele. Nem hagyhatom hogy csődbe menjen. Ez az életem. Olyan mint nektek apánk vállalata.- magyaráztam.
- Megértem de,ha ennyire jól megy vegyél fel még egy tánc tanárt!- mondta.
- Azon leszek. Könyvelőt is keresek már.- újságoltam el.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...