57.

3.4K 224 1
                                    

- Őszintén?- nézett rám.

- Kérlek!

- Megcsalt téged a legjobb barátnőddel, Emilyvel. Azóta nem beszéltél egyikőjükkel sem.- mondta el.

- Ez komoly?- néztem rá hitetlenkedve. Válaszul bólintott.- Mi hogy találkoztunk?- ekkor rám nézett, és mosolygott.

- A nővéred eljegyzési buliján mutattak be egymásnak. Azóta igazából jóban vagyunk. Aztán a sokadik találkozás után a legjobb barátnőddé váltam.- nevetett,és ezen én is.

- Oh szóval lány vagy?- húztam.

- Csak neked,bármikor lehetek az.- kacsintott.

- Matt drága barátnőm, azt hiszem ki kéne vinni a WC-re.- vigyorogtam kínosan.

- Oké, gyere!- nyúlt a térd hajlatomhoz és a hátamhoz. Felemelt és megigazított karjában ,hogy kényelmesebben legyen mind kettőnknek. Átkaroltam a nyakát újra és azt vettem észre hogy bámulom őt. Rám nézett és mosolygott, ám egyszer csak abba hagyta. Azt éreztem és láttam a szemén hogy akar valamit. Valamit amire vágyik. Vajon megakar csókolni? Elindul velem a mosdó irányába zavartan. Ha a legjobb barátom,mért akarhat megcsókolni? Több lett volna köztünk mint barátság? Mért nem emlékszem már? Mért éreztem azt, hogy örülnék ha összeérne a szánk? Azt hiszem Matt titkol valamit előlem. Vajon szerettem őt? Ő szerethet engem? Kérdések sora a fejemben. Mégis ami talán még jobban foglalkoztat,mi történhetett velem és Kevinnel hogy odáig jutottunk hogy félrelépjen? Most mégis nagyon hiányzik. Most úgy érzem hogy szeretem. Viszont ha megcsalt el kell felejtenem. Se a kislányom ,se Kevin. Egyedül vagyok. Ők jelentették nekem a boldogságot. 

Hú hát nem volt egyszerű elintézni a dolgot a mosdóban egyedül. Azért még sem engedhetem hogy levetkőztessen, meg fel pisi után. Ezt egyedül kellett megoldanom. Visszatérve a szobába még mesélt néhány dolgot. Elmondta hogy volt egy titkom amiről nem beszéltem. Mesélt Davidről és  nővéremről. Aztán már csak úgy elvoltunk estig. Vacsizni levitt, és Amyékkel is beszélgettem. Jól érzem itt magam. Mondjuk jobb lenne ha tudnám használni a lábam, és emlékeznék. Amy segített a fürdésnél,majd Matt a szobámba vitt és elment aludni, ahogy mindenki más is. Lassacskán én is álomba szenderültem.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now