Ekkor jöttek be a fiúk.
- Nem zavarunk?- érdeklődött Matt.
- Nem, gyertek csak.- mondta Amy.
- Jobban vagy?- kérdezte kedvesen Will.
- Hát nem rajtad múlott.- szólt be neki újra Matt.
-Nem hozzád szóltam.- mondta Will.
- Na jó,szerintem ti egyszerre ne gyertek be.- állt fel Amy.- Matt lekísérnél a büfébe?-nézett rá.
- Persze. - válaszolt de, látszott hogy nem szívesen megy. Miután elmentek Will leült az ágy melletti kis székre.
- Jobban vagy?-tette fel újra a kérdést.
- Igen, még ma haza engednek.- mosolyogtam.
-Sajnálom hogy ez lett a vége.- hajtotta le a fejét.
-Nem a te hibád. Sokat dolgoztam, és túl vállaltam magam. Erről te nem tehetsz.- érintettem meg az ágyon pihenő kezét.
- Pedig én úgy érzem hogy van közöm hozzá. Elhívhattalak volna egy rendes randira, ahol eszel és pihensz. Nem pedig ilyen hülyeséggel próbállak meghódítani.- magyarázott.
-Te meg akartál hódítani?- vigyorogtam.
- Hát... Igen bevallom. Szeretnék veled többet találkozni. Jobban megismerni, és ha úgy alakul, örülnék ha a párom lennél.- nézett mélyen a szemembe.- Persze csak ha úgy alakul.- kapta el tekintetét. Olyan aranyos ahogy elpirul.
- Szívesen találkoznék veled sűrűbben.- mondtam. Néztem őt és vártam hogyan reagál. Meglepődve nézett rám majd boldogan elmosolyodott.
- Komolyan?- vigyorgott,én meg bólintottam. Nyitódott az ajtó.
- Most már beszélhetek vele én is?- lépett be Matt. Ő is aggódott értem láttam rajta. Talán kicsit még féltékeny is.
- Persze. Akkor én most elmegyek. Hívlak később. Vigyázz magadra.- mosolyogtam rá,majd adott egy puszit. A székecskén most Matt foglalt helyet.
- Hogy érzed magad?- láttam az aggodalmat a szemében.
- Sokkal jobban.- mosolyogtam rá.
- Nem mondom hogy ez az egész az én hibám de, tudom hogy közre játszott ebben az, hogy akkor bunkó voltam veled.- nézett rám bűnbánóan.
- Bevallom akkor pattant el az agyam de, nem csak miattad hanem Amy miatt is. Viszont ez nem ok arra,hogy túl hajtsam magam ennyire. Ez a saját hibámból történt így, nem miattatok.- magyaráztam el.
- Értem. Sajnálom hogy úgy beszéltem veled.- hajtotta le a fejét.
-Nem haragszom. Megérdemeltem. Ha nem beszélsz úgy velem, nem indult volna be a tánc iskolám.- mosolyogtam rá kedvesen hogy megnyugtassam,mert látom hogy belülről emészti magát miattam.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...