28.

4K 253 5
                                    

- Az nem baj. Ha nem mehetnél semmikor az lenne a gáz.- nyugtattam.

- Persze mit érted te ezt. Könnyű mondani.- kezdi a bunkó stílusú beszédet, így inkább ráhagyom.

- Viszont jövőhéten nem érek rá.-mondtam, fújtatott majd a szobába ment.

Telefonozni kezdtem,és találtam egy jó játékot,amit el is indítottam.

-Hallod baszd meg.- zökkent ki,a telefonom nyomkodásából Kevint ideges hangja. Épp játszottam,és megfeledkeztem a a gázon lévő levesről,ami most durván kifutott.

- Basszus. Elfelejtettem.- húztam a szám. Nem húztam fel magam,hisz megesik az ilyen,és fel tudom takarítani.

- Hát igen azt látom,mert mindig azt a kurva telefon nyomkodod.- mondta dühösen.

- Hadd csináljak már azt amit akarok,akkor amikor akarom! Az én telefonom nem? Ezt meg fel lehet törölni.- mondtam egyre ingerültebben,közben a kifutott levest törölgettem.

- Nem. Ha neki állsz főzni,akkor ne azt a szart nyomkodd! - osztott ki.

- Baszd meg az enyém,azt csinálok vele amit, amikor akarok.- néztem rá mérgesen most már.

- Az én nevemen van.- húzta elő az ütő kártyát.

- Akkor dugd fel a szaros seggedbe baszod! Rohadj meg geci hogy ilyenekkel jössz elő! Veszek magamnak,oké!? De többet az életben nem kell nekem ajándékot venned.-kiabáltam.

- Fejezd be de nagyon gyorsan!- mondta idegesen.

- Mer mi lesz,ha nem?- nagyon ideges és dühös voltam.

- Még két mondat és megtudod nyomorék.-kiabálta el magát. Nem tudtam, hogy húzzam be fülem farkam ,vagy merjem megkockáztatni, hogy csak a szája jár és nem fog tenni semmit.

-Te nem vagy normális ember. Végeztem veled!- zárkóztam be a fürdőbe.

Nem hiszem el hogy egy fellépés eltolása így felzaklatja,hogy így beszél velem. Az biztos hogy a leves csak tetézte a dolgot. Viszont most komolyan elgondolkozom azon, hogy véget vetek ennek a kapcsolatnak. Nem ez az első eset hogy így beszél velem,vagy hogy megfenyeget.

- Lisa,kérlek ne haragudj! Tudod hogy sosem bántanálak.-kopogott be az ajtón.

- Már nem vagyok benne biztos.-válaszoltam mérgesen.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now