29.

4K 252 13
                                    

- Biztos lehetsz,tényleg. Az a baj hogy nem fizettek ki múltkor,most meg vissza mondták a fellépést, és nagyon ingerült vagyok de, sosem bántanálak.- mondta megbánva. Úgy döntöttem, kimegyek a fürdőből,mert már veszélytelen. Ahogy kiléptem az ajtón,karjait körém fonta és szorosan ölelt. Megpróbáltam eltolni de,hiábavaló volt.- Bocsáss meg Lisa!-kérlelt. Megesett rajta a szívem de, még nem mutattam ki.

- Most már tényleg elegem van abból,hogy úgy beszélsz velem, és egyre sűrűbben, mint egy kutyával.-néztem rá,és mondtam határozottan.

-Tudom és sajnálom. Nem tudom mi van velem,tényleg ne haragudj!- mondta szomorúan.

-Rendben. Megbocsájtok de, nem felejtem el!- mondtam nyomatékosan.

Ezen az estén csak hatszor kért bocsánatot. Olyan volt mint egy kis angyal. Azt viszont tudom,hogy holnap ennek a kedves és cuki énjének nyoma sem lesz.

1 héttel később.

Mattel nem beszéltem azóta. Hogy miért? Talán mert ő nem keresett,én meg el szeretném felejteni amit iránta érzek. Nem helyes amit csinálok. Majdnem megcsókoltam. Folyton rá gondolok. Még szex közben is,csak hogy legyen orgazmusom,mert hogy az sincs egy ideje. Néhány hónapja kevesebbszer is csináljuk. Ajj,nem tudom mi van az életemmel. Azzal hitegetem magam hogy boldog vagyok,pedig azt hiszem hogy még sem. Kevin, Emilyvel és Emmával már úton van Los Angelesbe. Mivel a kocsim kész,így eljöttem csavarogni a plázába. Úgy döntöttem veszek valami csini ruhát magamnak. Épp nézelődtem a pólók közt, amikor valaki nekem esett.

- Jaj, ne haragudj, bocsi.- mondta egy ismerős hang kuncogva.

- Semmi baj. Jól vagy Emm?- kérdeztem.

- Persze,csak megbotlottam a saját lábamban.-nevetett.

- Mi jót csinálsz erre felé?- érdeklődtem.

- Hát tudod mostanában nem történik semmi extra,így gondoltam vásárolgatok. Veled és Kevinnel mizújs? Rég hallottam rólatok.- mosolygott kedvesen. Várjunk csak!

- Emma neked nem pont hogy Kevinnel és Emilyvel kéne L.A.-ben lenned?-néztem rá kérdőn.

- Nem tudok róla Lisa. Nekem nem szólt Kevin.- préselte össze a szájat. Ha Emmának nem szóltak de,azt mondták ő is megy, akkor itt valami nem stimmel.


Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now