+18-as rész következik.
Már délután volt,amikor meghallottam Matt autójának hangját. Kicsit feszült lettem,mert tudtam hogy miről kell beszélgetnünk.
-Sziasztok.- lépett be az ajtón.
-Szia. Bella alszik.- mondtam mosogatás közben.
-Az jó, akkor tudunk beszélgetni.- ölelt át hátulról.
- Matt én sajnálom, hogy megvádoltalak azzal hogy
-Ssh.- tette mutató ujját a számra, miután megfordultam.- Megértelek, hidd el!- majd lágyan megcsókolt. Elég régen csókolóztunk már ilyen szenvedélyesen. Az elmúlt hetekben csak egy sietős,szájra puszira tellett. Ez viszont,egy elég izgatóra sikeredett, szenvedéllyel átfűtött csók volt. Azt akartam hogy folytatódjon, ne legyen vége, ezért megmarkoltam férfiasságát. Matt egy nyögés után, kajánul rám mosolygott. Tudtam mit jelent. Felkapott a kezébe, és a pultra ültetett. A nyakam csókolgatta, én a hajába markoltam. Ahogy egyre lejjebb haladt,úgy feszült hátra a testem. Lekapta rólam a zavaró pólómat, majd a melltartómat.
-Azt a mindenit.- nyalta meg a száját.
A mellemet csókolta, szopta és masszírozta. E közben,én csak a pulton hátra felé támaszkodva élveztem a jelenetet. Kigombolta a nadrágját,és levette. Az alsója eléggé feszült már, igaz nem sokáig, mert gyorsan megszabadult attól is. Mivel rajtam még volt nadrág,azt is lehámoztuk rólam. Matt teljesen feltüzelt állapotában a bugyimat megmarkolta, és szorosan hozzám nyomta kemény hímvesszőjét. Nem bírt magával, és leszakította a ruha darabot, ami még az útjában állt. Nem vár egy percet sem,belém hatolt. Nem volt nehéz, mert szinte már csöpögtem. Ám a nagy lendületéhez a póz nem volt jó. Leemelt,és a követkő pillanatban már a konyha padlóján találtam magam. Újra keményem belém nyomta péniszét. Ahogy a csövön kifért úgy nyomta belém magát, én pedig még emeltem a csípőm, hogy még nagyobb legyen az extázis. A lábam átkulcsoltam a derekán, úgy tartottam magam. A mozdulatain,és az arcán is látszott,hogy már annyira, de annyira átjárja az élvezet, hogy el fog sülni. Kezét megéreztem a csiklómnál,ettől engem is még nagyobb tűzzel járt át a mámor. Masszírozta a kezével, közben tolta belém magát,én megéreztem a gyönyört,pont amikor lassítani kezdett, és már az utolsókat nyomta.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...