45.

4K 241 6
                                    

Más nap reggel feladtam egy hirdetést,hogy tánc tanárt keresek. Na meg minden egyes diákomat,akikkel óráim lennének ebben a két napban, értesítenem kellett hogy ma és holnap még nem lesznek órák. A kötelező feladataim után,le mentem a konyhába. Matt várt ott rám.

-Jó reggelt.- mosolygott.

- Jó reggelt. Te nem dolgozol?- kérdeztem meglepetten.

- Amynek muszáj volt bemenni, így én maradtam vigyázni rád.- vigyorgott.

- Vigyázni? Nem kell rám vigyázni! Na jó mindegy.- hagytam rá az egészet.

- Ne vedd sértésnek!- mondta.

- Nem veszem. Tudom hogy csak aggódtok.

- Mit szeretnél ma csinálni?- kérdezte izgatottan,és leült a pulthoz. Kávét készítettem, közben pedig gondolkodtam.

- Őszintén szólva, dolgozni szeretnék. Mivel azt nem lehet,inkább csak feküdnék.- mondtam.

- Remek. Szeretnél filmet nézni velem?- villantotta meg fogait.

- Legyen de, valami vígjátékot kapcsolj be!- kértem meg.

- Oké. Kívánságod számomra parancs!-tisztelgett előttem.

- Ez alapból parancs volt.- közöltem vele,és elnevettük magunkat.

- Na. Menjünk akkor a szobámba!- mondta. Felérve az ajtaja előtt megállt, benyitott és maga elé engedett. - Tudsz valami filmet?vagy keressünk?- kérdezte, miközben bekapcsolta a tévét.

- Keressünk és majd meglátjuk.- válaszoltam közben pedig leültem az ágyra. A lábaimat felhúztam,a hátammal az ágytáblának dőltem és néztem a képernyőt.-Állj!- szólaltam meg, amikor megláttam egy film borítóját,amit régen láttam.

- Na melyik teszik?- érdeklődött Matt.

- Az életre valók.- válaszoltam.

- Oké, legyen.- nyomott rá az egérrel.

- Neked nem tetszik?- kérdeztem, mert olyan unalommal egyezett bele.

- Még nem láttam, és a borítója alapján azt gondolom hogy nem lehet olyan jó. - válaszolt.

- De mért a borítója alapján ítéled meg? Nézd meg, és aztán értékeld!- mondtam.

- Igen is asszonyom!- hihetetlen ez az ember. Néha olyan jó vele,máskor meg feszélyezve érzem magam a közelében. Akarom is hogy legyen közünk egymáshoz, meg nem is, mert kicsit félek. Nem állok még készen egy új kapcsolatra úgy érzem. A film már a vége felé járt, amikor a telefonom csörögni kezdett. Will neve állt a kijelzőn.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now