Kevin,Emilyvel hátul aludt az út alatt. Elöl én ültem Matt-tel, mert kocsiban nem tudok aludni. Kevin pedig ezért ajánlotta fel, hogy ő alszik hátul, üljek előre.
Zavarban voltam végig. Azt éreztem,hogy szívesen lennék vele kettesben. Megcsalni viszont, nem csalnám meg a párom. Nem az a fajta nő vagyok. Az egy órás út első felében csak némán ültünk, és néztünk ki a kocsiból. Aztán végül ő törte meg a csendet.- Miért laksz ilyen messze a családodtól?- nézett felém egy pillanatra, majd vissza az útra.
- Ez egy hosszú történet,amiről nem szeretek beszélni de, a fő ok az,hogy nem értenek meg. Nem fogadnak el. - mondtam magam elé bámulva.
- Miért? Mi a bajuk veled? - kérdezte. - Ne haragudj! Ne is válaszolj,nem tartozik rám.- vonta ezzel vissza kérdését viszont, én válaszolni akartam.
- Nem. Semmi gond. Tudod én tánc tanár vagyok. Imádok táncolni,ők pedig azt akarták volna hogy üzletasszony legyek, és Amyvel együtt vegyük majd át a cég vezetését. Persze a nővérem szereti azt csinálni amit csinál, így vele könnyű dolguk volt. Rám pedig azt mondták, hisztis lázadó kamasz vagyok, aki direkt szegül ellen és okoz ezzel gondot nekik. Pedig csak nem hagytam, hogy rám erőltessék az akaratukat,és éltem a saját álmaimnak.- majd itt befejeztem a mesélést. Végig az utcákat figyeltem,az ablakon keresztül. Már csak negyed óra az út a GPS szerint. Ami azért van bekapcsolva, hogy Matt könnyen oda találjon.
- Ez volt az oka annak is hogy megszakítottad a kapcsolatot velük? Vagy történt valami más is?- érdeklődött tovább. Mivel nem akartam bunkón beszélni vele, vettem egy mély levegőt, majd kifújtam.
- Nem mondom, hogy nem volt más is,mert volt. Csak hogy,- itt rá néztem,hogy tudja, ezeket a szavakat komolyan gondolom- ez az a része a történetnek , amiről nem beszélek, és ezért most megkérlek, hogy ne is kérdezz ezzel kapcsolatban semmit!- a mondat második felétől rám nézve figyelte mondandómat. Ettől kissé zavarba jöttem,hisz gyönyörű kék szemeivel mélyen az enyéimbe nézett.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...