Az elmúlt hét nagyon feszült tempót kívánt. Segítettem Kevinnek megvenni a legfontosabb holmikat a babáknak. Óvodát kerestünk Bellnek. Legalább tízet megnéztünk mire találtunk egyet,ami nem volt tele és nekünk is megfelelt. Az iskolám ügyeinek intézéséhez is vissza kellett térjek, és emellett elég időt tölteni Bellával. Na meg a háztartást sem csinálja meg senki helyettem. Matt is sokat dolgozik. Egyre keresettebb ügyvéd lesz. Mind ez mellett apánkhoz is sűrűn megyünk,vagy hívjuk át,mert nehezen viseli - mint ahogy mi is - anyánk elvesztését. Nem szeretnénk ha az ivásba menekülne,ezért több időt szentelünk neki is. A napok hirtelen követhetetlen gyorsasággal kezdtek el telni. Nem akarom hogy átmenjen az életünk megszokottsággá,és minden nap ugyan olyan legyen. Ezekkel a gondolatokkal alszom el egy pénteki estén.
- Tényleg ma is dolgozol?-akadok ki Mattre, korán reggel.
- Sajnos igen. - válaszol egyszerűen.
- Remek. Legalább egy napot töltsünk együtt a hétből! Olyan nagy kérés ez?- folytatom.
-Nem, nem az, de ez most fontos ügy. - mondja.
- A családnál is fontosabb?-kérdezem.
- Lisa ne csináld! Tudod hogy nem. Mindössze ez tesz hozzá a karrieremhez. Meg holnap itthon leszek.- mondja feszülten.
-Megint én vagyok a rossz he?- hőbörgök.
- Ne forgasd ki a szavaimat! - mondta, egyre idegesebben.
- Oké. Menj akkor csak dolgozni, ha oda mész!- csaptam be a lenti mosdó ajtaját. Kevin is eljátszotta ezt velem,nem csoda ha bizalmatlan vagyok. Tudom tudom, nem Matt tehet arról amit Kevin tett, de ugyan ez volt akkor is. Egyre több munka,és egyre kevesebb együtt töltött idő. Tudjuk mi lett a vége.
- Lisa ugye nem gondoltad komolyan, amit mondtál? Tudod hogy csak téged szeretlek.- mondta az ajtón keresztül.
- Ja,Kevin is ezt mondogatta.- mormogtam az orrom alatt.
-Most megyek,sietek haza és megbeszéljük! Szeretlek hidd el!- mondta,majd elment.
Nem tudom hogy gondolhatok arra, hogy megcsal, hisz tudom hogy nem. Vagyis nagyon remélem. Még egyszer megtörténne,összeomlanék. Nem. A lányom miatt nem engedhetem meg ezt magamnak. Ha haza jön megbeszéljük, addig is Bellával foglalkozom. Csak tudnám hétvégén mi ilyen fontos Mattnek!?
Sziasztok. Mint tudjátok, még idén beszeretném fejezni ezt a történetet. Az írás része kipipálva, mert befejeztem pár napja. Mivel még 12 rész van hátra, akár 3 részt is kaphattok naponta, csak győzzétek olvasni. Puszi 😘
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...