Még beszélgettünk Amyékkel, megfürdettem Adamet, aztán haza sétáltunk.
Vacsoráztunk,lefürödtünk, majd bebújtunk az ágyba. Matt simogatni kezdte a hasam.
- Benne vagy?- suttogta a fülemhez hajolva,majd csókolgatni kezdte a nyakam. A hideg kirázott érintésétől, és már ha akartam volna se tudtam volna azt mondani hogy nem. Kezét felcsúsztatta a mellemhez,és belemarkolt. Csípőjét fenekemhez nyomta, hogy érezzem ő már teljesen tűzbe jött. Mozgatni kezdtem a fenekem, hogy még vágyakozóbb legyen. Erre beleharapott a nyakamba. Persze csak óvatosan. Annyira felizgultam, hogy megfordultam és falni kezdtem ajkait,közben pedig csípőmet péniszéhez dörzsöltem. Az élvezet hatására belemarkolt a fenekembe, egy morgás kíséretébe . Annyira akartam hogy bennem legyen. Úgy vágytam rá. Ő is, de annyira, hogy nem szórakozott azzal hogy levegyem a bugyit, simán leszakította rólam. Hogy az alsóját mikor vette le, azt nem tudom, de rajta már nem volt semmi. Letepertem, így én voltam felül. Levettem a pizsama felsőm - nehogy azt is elszakítsa - majd szájához hajoltam, és megcsókoltam, közben kemény férfiasságán ültem. Enyhén megharaptam az alsó ajkát.
- Ne kínozz!- morogta. Nem kellett több, megemeltem magam,megfogtam péniszét és magamba vezettem. Egyszerre felnyögtünk. Mozogni kezdtem, Matt ezalatt a csípőmet markolta. Egyre gyorsabban, és erőteljesebben mozogtunk. Az élvezettől nyögni kezdtem mivel Matt ezt imádja, az élvezettől ő is már nyögött. Hamarosan el is mentem,majd Matt is. Fáradtan dőltem le mellé. - Jó volt édes?- kérdezte.
- Igen,mint mindig.- mondtam fáradtan.
- Élvezted is?- mosolygott.
- Persze,még jó hogy. Na és te?- vigyorogtam rá. Mindig eljátsszuk ezt.
- Nem.- mondta komolyan,ám elnevette magát. Ezen nekem is nevetnem kellett.- Persze hogy élveztem, egyenesen beléd.- csókolt meg. Lassan eltoltam magamtól, és a szemebe néztem.
- Ugye tudod ez mit jelent?- mosolygok rá.
- Igen. Azt,hogy lehet hamarosan lesz egy közös gyermekünk.- puszilta meg az orrom hegyét.
- Azért bele se éld még magad jó?- mondtam neki,de nekem se szabad.
- Nem fogom,mert addig próbálkozunk majd, míg várandós nem leszel.- mondta boldogan.
- Rendben, és akkor majd boldogan élünk négyesben, egy családként.- bújtam hozzá.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...