Az az érzés,amikor vágysz valaki csókjára de, nem teheted meg,mert azzal a saját magadat köpnéd szembe, szinte már éget belülről. Persze ezt betudom a piának,mert tudom, hogy szín józanul nem táplálnék ilyen érzelmeket, egy szinte idegen férfi felé.
Gondolataimat az autó motorjának elcsendesedése szakítja meg. Megérkeztünk a lakásunkhoz, amit mellesleg elég olcsón bérlünk,pedig nagyon szép és modern.
- Kevin, Emily! Ébredjetek, megjöttünk!- szólok hátra, miközben kicsatolom a biztonsági övet, ami eddig átölelt. Kiszállok a kocsiból, ahogy Matt is.
-Te messze laksz még innen?-kérdezem meg, hisz elhozott minket ilyen messze,és lehet hogy ő a másik irányban lakik. Akkor viszont nagy szívességet tett nekünk.
- Igazából Davidnél alszom. Azt beszéltük meg.- válaszol mosolyogva.
- És te képes voltál elhozni minket ilyen messzire?- képedek el. Vajon be akar vágódni, vagy csak egyszerűen ilyen kedves és önzetlen? Na jó ezt be kell fejeznem.
- Persze.- válaszolt röviden és rám mosolygott. Közben pedig nyitottuk a kocsi hátsó ajtait.
- Kevin ébredj! Itthon vagyunk.- ébresztgettem, Matt pedig Emilyt. Értelmes választ nem nagyon kaptunk. Éppen csak annyira tértek magukhoz, hogy támogatással elsétáltak a liftig,majd a 9.-en kiszállva az ajtóig. Nem mondom elég nehéz volt szédelegve még Emilyt is cipelni,mert hogy Mattel cseréltünk,hogy ne nekem kelljen a férfit vinni. Emilyt a vendég szobába szállásoltam el, Kevint pedig Matt a hálószobánkba vitte.
- Elég későre jár. - kezdtem bele,ám közbe vágott.
- Inkább elég korán van már.- nevetett.
-Igen.- kuncogtam.- Pont ezért gondoltam, hogy itt aludhatsz a nagyon kényelmes kanapénkon.- vigyorogtam rá.
- Nem is tudom,csak egy óra az út vissza is szóval.- kezdett bele az ellenkezésbe.
- Figyelj! Nyugodtabb lennék ha néhány óra pihenés után indulnál útra. Nem szeretném ha miattunk lenne baleseted.- néztem rá, s közben próbáltam leplezni, hogy mennyire szeretném ha itt maradna. Miért is? Hisz egy kalandért nem adnám fel az 5 éves kapcsolatomat. Mit akarok én tőle?
- Nos akkor, nagyon kényelmes, vagy "nagyon kényelmes"a kanapé?- mutatott idéző jelet és vigyorgott. Erre elnevettem magam és ő is.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...