Végezve a fürdőben, lementem a konyhába. Ittam egy pohár vizet de,közben végig agyaltam hogy milyen érzések kavarognak bennem. Egyszerűen nem tudom. Nem tudom hogy Matt iránt ez csak egy fellángolás, ami elmúlna az után hogy kiéltem a rejtett vágyaimat,vagy igazi és a végén jól sülne el. Két gondolat közt a poharat átváltottam a kávés bögrére. Amy úgy csinálta, ahogy régen szerettem. Nagyon finom. Visszatérve Mattre, nem vagyok benne biztos, hogy eltudnám hagyni miatta Kevint. Más részről pedig bánnám, hogy ki hagyom a lehetőséget.
- Jól vagy?- ölel át egy pillanatra a nővérem.
- Persze. Még fáradtan.- kamuztam.
- Látom hogy még nem tértél magadhoz. Hosszú volt az éjszaka?-kacsintott.
- Mi? Nem dehogyis. Ugye nem.gondolod hogy
- Nyugi. Láttam hogy csak bealudtatok. Egyébként is ismerlek, és tudom hogy ebben egyformák vagyunk,akit szeretünk azt nem csaljuk meg. Ha megtetted volna, az csak azt jelentené, hogy már nem Kevint szereted. Tőlem akkor sem kapnál fejmosást.- nyugtatott meg.
- Köszönöm hogy vagy nekem Amy.- öleltem át.
Reggeli közben elmondtam Amynek, hogy Kevin az utóbbi hetekben furcsán viselkedik. Azzal nyugtatott,hogy biztosan többet stresszel.Matt is sűrűbben nézett rám, és amikor tekintetünk találkozott,elmosolyodtunk. A fél napot még velük töltöttem,majd délután megkértem Mattet, hogy vigyen haza.
- Akkor jövőhétvégén egy pizsiparti?- vigyorgott rám,miközben leállította a kocsi motorját.
- Nem,tudod itthon lesz Kevin.- válaszoltam.
- Mikor jössz újra a nővéredhez?-tapogatózott.
- Nem tudom.- mondtam szomorkásan,hisz az voltam, szomorú,mert nem tudok számára kielégítő választ adni.
- Akkor majd találkozunk.- mosolygott kedvesen.
- Rendben.-fogtam kezembe a táskám.- Köszönöm, hogy elhoztál. Jó utat visszafele.
- Kösz.
- Tudod, Kevin csak holnap jön. Esetleg lenne kedved?- mutattam a hátam mögé,utalva arra hogy fel-e jönne hozzám. Ismerem magam,és tudom hogy én nem fogok rá mászni. Attól jobban tartok,hogy mi lesz ha ő kezdeményez,tudok e majd ellen állni?
- Igazából lenne. Otthon csak unatkoznék.- válaszolta. Fel is mentünk a lakásba.
- Nézzünk valami filmet?- érdeklődtem.
-Megint? Tegnap is jól bealudtunk rajta. - nevetett.
- Akkor mit csináljunk barátosnőm?- kuncogtam.
- Nekem lenne egy két jó ötletem.- mosolygott kajánul.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...