-Hát nem egy alkoholistát.- öklendezem.
- Mi most elmegyünk, de visszajövünk mert egy fontos dologról tudnod kell! Holnapig szedd össze magad,és szellőztess ki!- mondja Matt.
- Te mit szólsz bele?- köt bele Kevin.
- Mert látja hogy szenvedek, és szeret. Amúgy meg igaza van. Holnap visszajövünk,ha ugyan ezt találom, akkor inkább el sem mondom amiért jöttem.- mondtam,majd újra befogtam az orrom, és eljöttünk.
-Ez hihetetlen.- szólal meg Matt már a kocsiban ülve.- Mi a fene történhetett vele?- kérdezte.
-Gőzöm sincs, de ezek után hál istennek esélye sem lehet elvenni tőlünk Bellát.- néztem a dolog jó oldalát.
- Ez igaz, de akkor is. Remélem összetudja szedni magát.- mondta Matt.
- Hát én is,más különben nem találkozhat a lányával.- mondom nyomatékosan.
- Szerintem ha látná több ereje lenne a változáshoz.- védi be Matt.
-Te most kinek a pártján állsz?-nézek rá kérdőn.
-Természetesen a tiéden.- simítja meg a combom.
-Igazából igazad van, de fura hogy így bevéded.- magyarázom.
- Mert azt láttam hogy nincs jól, és sajnálom őt bármi is történt vele. Mindenki megérdemel még egy esélyt.- Matt nagyon jó ember. Örülök hogy benne találtam meg a másik felem.
- Tudod, most szívesen lennék Bellával.- nézek ki csalódottan az ablakon. Azért vagyok csalódott, mert nem hozhattam haza.
- Tudom. Nem sokára minden helyre áll.- mosolygott biztatóan. Nem sokkal később haza is értünk. Már sötétedik, de még Amyhez átakarok menni bocsánatot kérni a tegnapi miatt.
-Te is átjössz velem?- vigyorgok rá.
- Szeretnéd?- mosolyog rám. Tudja hogy ha ott van velem sokkal erősebb vagyok.
- Nagyon. Te vagy a támaszom mióta újra egy törékeny lány vagyok.
-Nem vagy te olyan törékeny, mint hiszed. Ott van az az erős nő is benned, csak nincs rá szükséged.Amikor kell majd, ott lesz.- ölel át jó szorosan.
-Nagyon Szeretlek Matt!- bújok még jobban karjaiba.
-Én is nagyon Szeretlek Lisa. Örökké!- a romantikus pillanat után el is indultunk.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...