Nevettem. Szakadtam a nevetéstől. Ezt a játékot ketten játszani nem jó normál esetben de,Mattel ez kivétel. Activity a játék neve,amit játszunk. Már kártyáztunk és társasoztunk is. Játszottunk olyat is,hogy egy mondatból ki kellett találni melyik filmről van szó. Hogy ki nyert? Senki,mert egyiket sem játszottuk végig.
- Egyszerűen nem tudom.- mondom szaggatottan a nevetéstől.
- Oké. Hagyjuk. Játszunk felelsz vagy merszt!- dob fel egy újabb ötletet.
-Ketten?- nézek rá döbbenten.
- Persze. Na felelsz vagy mersz?- tette fel elsőként a kérdést.
- Merek.- mondtam merészen.
- Hmm. Oké. Úgy ahogy vagy,boríts magadra egy pohár vizet.- mosolygott. Ám bár láttam,hogy már majd nem nevet.
- Most komolyan? Ennyi? Azt hittem durvább lesz.- indultam el a csaphoz.
- Nyugi ez csak bemelegítés, lesz ez keményebb is.- húzogatta a szemöldökét mindentudóan. Bemutattam neki,majd magamra öntöttem a vizet. Csurom vizesen vissza mentem hozzá.
- Felelsz vagy mersz?- kérdeztem most én.
- Merek.- mondta bátran. Gondolkodni kezdtem,mit is mondjak neki.
- Hagynod kell,hogy kifesselek,és úgy kell haza is menned majd.- mosolyogtam rá bájosan.
- Szóval kifestesz, és húzzak is el?- vágta be a durcit. Persze viccesen, mint egy óvodás.
- Nem. Most csak kifestelek de,nem moshatod le.- megadta magát,én pedig kipingáltam. Nagyon viccesen áll neki. Még képet is csináltam róla.
- Felelsz vagy mersz?- én következtem a válasz adással.
- Most felelek.- toltam ki a nyelvem.
- Rendben. Van itthon piátok? Ha van iszunk? - vigyorgott.
- Igen van de, ha iszol nem vezethetsz.- néztem rá szigorúan.
- Akkor elmegyek egy szállodába.
- Dehogy is. Itt alhatsz,ha szeretnél.- álltam fel. Bólintott. Melegség öntötte el a szívem attól,hogy itt akar aludni. A közelemben.
Nos hát igen. Ittunk. Nem is keveset. A játék következő pár körében a merés az volt, hogy inni kellett. Hol egy,hol két három pohárral.- Na akkor egy utolsó kör.- mondtam, szédülve már az alkoholtól.
- Merek.- mondta már a kérdés nélkül.
- Pakolj légyszi össze,mert én már nem tudok.- nevettem el magam.
- Majd holnap megcsinálom vagyis reggel. Most pedig, felelsz vagy mersz?- tette le a feles poharat az asztalra. Szépen, sejtelmesen mosolyogva várta válaszom.
- Merek.- dőltem hátra már fáradtan és kábultan. A feladatra nem kellett sokat várnom.
- Csókolj meg!
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...