49.

3.8K 223 6
                                    

Reggel vidáman ébredtem. Nem, nem volt szex,de egy vágy keltő, hosszúra nyúló csók csata, és beszélgetés igen. Jó ez az érzés. Rég volt már ilyen. Újra nőnek érzem magam. Boldog vagyok a testemben. Szabad vagyok, mégis boldog. Nem tartozom senkihez, mégis vagyok valakivel. Remélem William is belemegy a játékba. Vajon melyikőjük használja ki előbb ezt a lehetőséget? Melyik férfivel lesz jobb az ágyban? Kivel lesz szebb az ébredés? Kivel érzem jobban magam? Ezekre a kérdésekre kapott válaszok alapján dől majd el,ki nyeri el a szívem. Persze nem tudhatnak a másikról,és a fejemben született tesztről sem. Lehet hogy nem szép dolog de,más különben nem tudok dönteni. Ma már nem várt senki a konyhában. Mattnek is muszáj dolgozni. Egyedül voltam így megnéztem az e-mailjeimet. Néhányan jelentkeztek a hirdetésre. Felhívtam őket, és időpontot egyeztettünk délutánra a tánctermembe. Kihasználom a szabad napom erre. Úgy sem tudok más csinálni. Ott pedig csak ülök, és nézem mit tudnak. Igazán nem fáradtságos munka. Különben meg, holnap már amúgy is tanítok.

Délelőtt gyorsan kitakarítottam a ház nagy részét,majd átöltöztem, sminkeltem, egy szóval készülődtem. Táskámban megnéztem ott vannak e a kulcsaim majd magam mögött bezárva az ajtót, elmentem a táncterembe.

Nem sokkal utánam meg is érkezett az első jelentkező.

- Szia Elisabeth Johson vagyok de, szólíts csak Lisának.

- Jessica Smith vagyok. - fogtunk kezet. Mintha már láttam volna.

- Hány éves is vagy?

- 20.- akkor még fiatalabb nálam. Ez jó pont. Így nincs esély arra hogy ő akarja megmondani mit hogyan kell.

Három stílusban kértem hogy táncoljon. Megtette és nagyon jó volt. Rajta kívül még öten jöttek. Volt aki ellenszenves volt. Valaki idősebb,így esélye sem volt csak megnéztem mit tud. Szemét vagyok mi? Voltak még jók is,így tehát mérlegelnem kellett. Végül Jessicát hívtam fel, hogy megkapta az állást. A többieknek emailt küldtem hogy sajnos nem ők kapták a munkát.

Amyvel és Daviddel egyszerre értem haza. Kicsit mérges volt a nővérem, mert nem pihentem de, elmondtam neki hogy holnaptól már van kollégám, aki segít ezért kellett kimozdulnom. Örült ennek a remek hírnek. Este pedig lefekvés után,amikor elcsendesedett a ház, valaki bekopogott hozzám.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now