30.

3.8K 264 8
                                    

- Két hete sem voltál velük Bostonban?- puhatolóztam tovább.

- Mért? Neked azt mondták?- kérdezett vissza.

- Ja nem, csak azt hittem te is szoktál.- mondtam mintha minden rendben lenne.

Elköszöntem,és végül nem vettem semmit. Nem tudom mire gondoljak, hogy miért hazudtak. Nem szabad kombinálnom. Meg kell várnom hogy mi erre a magyarázatuk mielőtt vádaskodnék. Mondogatom magamban de, valahogy mégis Emily lakásánál parkolok le. Meglátom Kevin kedvenc pizzázójának futárját. Azonnal kiugrok a kocsiból, és a közel állok meg hogy lássam melyik gombot nyomja meg. Emily nevére nyom rá. Nem hiszem el. Istenem mond hogy nem. Csak tévedés lehet. Erre beleszól a barátnőm és nyitja az ajtót. A futár bemegy én pedig utána,még mielőtt becsukódna.

- Ne haragudj! - szólok neki.

- Igen?-fordul meg.

- Azt hiszem ugyan ahhoz a lakáshoz megyünk. Meglepit szeretnék így megállok melletted úgy, hogy ne lássanak oké.- vicsorítok rá. Vállat rándít olyan nem érdekel stílusban, és folytatja az utat.

Megérkeztünk az ajtóhoz,így én megbújva a falnak támaszkodok. Nyílik az ajtó.

- Hello. Emily Roberts névre hoztam pizzát.- mondja a szövegét a srác.

- Igen ez lesz az.- szólal meg Kevin,aki becsapott és elárult engem. A futár odaadja a dobozt.- Édesem kifizeted?-szól Emilynek. Majdnem rosszul leszek de,kihasználva az alkalmat,hogy nincs senki az ajtóban és nem figyelnek, odébb állítom a fiút és a helyére állok. Emily közeledik egy köntösbe ,miközben a pénztárcájában matat.

-Mennyi lesz?- felnéz és kigubbaszkodnak a szemei. Teljesen ledermed.- Jézusom.- ennyit mond. Csak nézem őt csalódottan.

- Mi a baj drágám?- kérdezi ijedten Kevin,majd meglát ő is ahogy előbukkan egy alsóban.- Hogy az a rohadt.- mondja és lehunyja a szemét majd újra rám néz. Nem várom a magyarázatot,csak elsétálok. Ha csak 1 másod perccel tovább maradok, megadom nekik azt az örömöt hogy lássanak összeomlani. A kocsiba beülve már folynak a könnyeim. Ezt a megaláztatást. Ezt a szégyent. Azok után amin keresztül mentünk,ezt megteszi velem. Ezért nem fizettek neki múltkor,és ezért tolódhatott a mostani felkérés is,mert kamu az egész.Kettőt rávágok erőből a kormányra majd elindulok. Izomból bőgök,már annyira hogy alig látok.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now