33.

4.1K 258 8
                                    

Mind ketten megöleltek. Védelmezve fogtak közre. Beljebb invitáltak és egy szobát előkészíttettek nekem. A régi szobámat. Lezuhanyoztam és bebújtam az ágyba. Álomba sírtam magam. Nem foglalkoztam a csipogó telefonnal sem.

Reggel ébredéskor már tudtam, hogy ma már nem hagyják szó nélkül a tegnap történteket. Végül is tévedtem. Tök nyugodtan megreggeliztünk és azt éreztem biztonságban vagyok. Talán már nem is haragszom az anyámra. Lehet azzal hogy haragudtam, akartam életben tartani az emléket,amit el kell engednem végre? Attól hogy ellököm őt magamtól,még nem pörgethetem vissza az időt. El kell fogadnom,hogy  rosszkor volt rossz helyen és nem ő tehet róla. Nem engedhetem hogy ez válasszon el tőle. Belehalnék ha elveszíteném őt,úgy hogy nem bocsájtottam meg neki és mondtam el hogy szeretem.

- Rájöttem, - néztem anyámra.- hogy már nem haragszom.- mondtam.

- Tényleg kicsim? Megbocsájtasz nekem?- állt fel anyám boldogan,mire én is.

- Persze,hisz csak rosszkor voltál rossz helyen. Nem vagy szörnyeteg hogy megtegyél egy ilyen dolgot.- öleltük meg egymást.- Szeretlek anya.

- Én is kincsem. Nagyon szeretlek.

Jól telt a nap. Beszélgettünk sokat. Aztán megjöttek a nővéremék,akit tuti anyám hívott át. Egyből a szobámba kellett menni,ahol el kellett mesélnem mindent, mért is vagyok itt. Amy vigasztalt és nyugtatott,majd azt mondta költözzek hozzá.

- Hova? Minden szobád foglalt.- közöltem a tényt.

- Nem. Mira elköltözik,mert előléptették és Bostonba kell mennie.- mosolygott.

- Nem is tudom. Az a ti kis otthonotok.- gondolkodtam.

- Jaj. Matt is ott van,és nem zavar ahogy te sem fogsz. Kérlek Lisa. - kérlelt.- Vagy szívesebben maradsz itt anyáékkal?- ránéztem, és elnevettük magunkat.

-Nem.- válaszoltam még nevetve.

Így hát néhány nap múlva átköltözök.
Mattnek pedig elmondom hogy hazudtam,és elmondom az igazat. Nem mintha magyarázattal tartoznék neki. Mondjuk ha a legjobb barátnőmnek számít, akkor igen is meg kell magyaráznom mért hazudtam a szemébe.
Ha jobban belegondolok,már szabad a pálya. Jaj,de hogy nézne ki ha máris rávetném magam? Még csak most lett vége a kapcsolatomnak. Igaz Kevin is biztosan jól szórakozik Emilyvel.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now