-Szia hugi. Az van,hogy Matt ma megy arra, és azt kérdezi nem tudsz-e ma eljönni?- tette fel Amy a kérdést.
- Nem, mert holnap versenyre viszem a kicsiket. Mond meg neki kifizetem, ha eljön értem holnap.- magyaráztam.
- Csak holnap már nem akar annyit vezetni.- adja át Matt üzenetét,aki már a háttérből magyaráz. Biztos közben haza ért.
- Add neki a telefont! Nem vagy te postás.- mondom Amynek,aki át is adta a mobilt.
- Na szia.- hallom meg Matt mosolygós hangját,ami hallatán izgatottság fog el.
- Szia. Meghálálnám ha eljönnél értem holnap. Nagyon szeretnék menni de,a közlekedési járműveken félek, a kocsim meg felmondta a szolgálatot.- magyaráztam.
- Figyelj! Megértem de, az elmúlt napokban egész nap csak megyek, most is 10 perc és indulnom kell. Viszont ha esetleg neked úgy jó, hogy ma odamegyek ha végeztem,és holnap együtt jövünk vissza, akkor eltudlak hozni.- vázolta fel ötletét.
- Akkor ezek szerint itt aludnál?- kérdeztem meg,majd vigyorogni kezdtem. Persze csak mert tudom, hogy ő ezt nem látja.
- Ha csak nem gond? Ha az, akkor meg kell oldanod hogy holnap idejuss.- mondta.
- Rendben. Akkor hánykor érsz ide?- mosolyogtam magamban.
- Elkérem a nővéredtől a számod,és majd hívlak.Addig is szép napot,mert most mennem kell!
- Oké. Neked is. Szia.- köszöntem el. Ezután letette.
Elkezdtem rá izgulni az estére. Remélem nem ragadtatom el magam, vagy valami. Kevin miatt nem tehetek semmi olyat. Egyébként meg jól esne egy kis kacérkodás, flört meg úgy minden. Ha így érzek mért nem hagyom el Kevint? Mert kötődök hozzá, és nem tudnám megbántani. Na meg lehet ez csak egy fellángolás, ami miatt nem adhatom csak úgy fel ezt a kapcsolatot. Adnom kell még egy esélyt, hogy jobb lehessen. Mondjuk idegileg nagyon kikészít Kevin. Más részről meg szeretem. Nehéz ez így. Most pedig még itt van Matt is,aki iránt érzéseim vannak. Lehet csak fellángolás,vagy csak az tetszik hogy úgy néz rám ahogy Kevint egy ideje nem. Lehet a tudat hogy nem csinálhatunk semmit,mert van valakim és így izgalmasabb, az ami vonz hozzá ennyire. Mi van akkor ha, ezek a dolgok csak az én részemről léteznek, ha Mattnek még csak eszébe se jutott hogy akarna-e tőlem valamit?
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...