- É. É.- hajtogatta az é betűt. Nem tudtam mit akar.
- Mit akarsz mondani?- estem kétségbe.
-Bell,Bell-a é.- mondta már idegesen.a gépek meg csak csipogtak.
-Egyszerűen nem tudom mit jelent az hogy Bell Bella é.- mutogattam mérgemben, aztán megállt az ütő bennem. Anyám arcán megkönnyebbülés látszott, én pedig sokkolva álltam mellette. A levegőt is alig vettem. Nem mertem.- Te, most?- anyám tudta mit akarok. Válaszul lehunyta a szemét. Láttam hogy szégyelli magát, azért amit tett. Nem bírtam megszólalni. Az orvosok pedig rohantak oda hozzá. Engem félre lökve. De még visszanéztem rá.- Szeretlek.- mondtam a szemébe nézve. Kizárva minket a szobából,az ajtó előtt ültünk le idegesen várakozva.
-Mi történt?- kérdezte Matt.
- Felzaklatta hogy nem értjük amit mond.- mondtam.- Túl későn értettem meg.- meredtem magam elé.
-Te rájöttél hogy mit akart?- nézett rám kíváncsian Amy. Aztán mindenki.
-Igen.- mondtam.
- És? Mond már!- szólt a nővérem.
- Azt mondta, hogy- hunytam be a szemem.- Bella él.- szemem sarkából próbáltam kideríteni reakciójukat.
- Az lehetetlen.- mondta Amy.
-Ezt mondta, és ki fogom deríteni az igazat.- mondtam határozottan. Ekkor nyílt a kórterem ajtaja.
- Nincs jó hírem. A felesége kómába esett.-mondta az orvos apámnak. Csendben folytak a könnyeim, és arra gondoltam, hogy talán már sosem beszélhetek az anyámmal. Hogy talán ő érezte ezt,vagy félt hogy már nem mondhatja el nekem az igazat. Ezért volt olyan sürgős hogy beszéljen velem.
- Most hogy fogod kideríteni hogy igazat mondott -e anyu?- kérdezte néhány órával később, már az otthonukban Amy. Haza jöttünk,mert itt van Adam és a kórházban nem sokat tehetünk most.
-Exhumáltatom a sírhelyet. Ha van bent gyermek, DNS tesztet csináltatok, ha nincs akkor egyértelmű a válasz.- magyaráztam. Mind nagyon le voltunk törve. Szörnyű,és hosszú volt ez a nap.
- Erre nem is gondoltam. - sóhajtott Amy.
- Nem láttam. A holtestét. Anyánk nem engedte hogy megnézzem. - meséltem.
- Igen, tudom. Nekem se. Vajon pont ezért?- tette fel a kérdést.- Belegondoltál,hogy lehet anyánk meghal de,ez által te lehet visszakapod a lányod? Már mint, ha nem haldokolna, el sem mondta volna?- töprengett ugyan azon Amy, amin én is ,csak ő ki is mondta hangosan.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...