Tudtam hogy Matt az. Behívtam majd befeküdtünk az ágyba. A mellkasára hajtottam a fejem,ő pedig átölelt. Így beszélgettünk, úgy két órán keresztül. Kicsit bevallom izgatott voltam,mert nem tudtam akar-e valamit, nekem kellene kezdeményezni, vagy már nem lesz semmi. Végül államnál fogva maga felé emelete a fejem, és először csak puszit adott puha ajkaival, majd gyengéden egyre többet. Lágyan csókoltuk egymást hosszú perceken keresztül. Egyszerűen imádom az ajkait,és úgy érzem ő is az enyémet. Nem tapizott vagy követelt többet, csak élvezte a pillanatot velem együtt. Kívántam, de úgy gondoltam ez a pillanat így tökéletes. Valószínűleg ő is így volt vele. Apró puszikkal zártuk a csókot, majd azt mondta megy aludni, pihenjek én is. Még egy utolsó csókot adtunk egymásnak, és kiment a szobából.
Elalvás előtt még eldöntöttem hogy Willel lezárom azt ,ami még el sem kezdődött. Fel sem ajánlom amit Mattnek,mert nem vagyok egy ribanc. Nem tehetem meg ezt Mattel. Csak így nekem fog fájni amikor más lánnyal lesz, mert én azt mondtam randizhatunk mással is. Holnap miután Willel lezártam,elmondom Mattnek hogy jól érzem vele magam, és többet érzek iránta mint barátság.
Korán reggel vidáman ébredtem. Elmentem dolgozni,és Jessica is időben érkezett első munkanapjára. Nyomtattam ki munkaszerződést,és megbeszéltük a fizetését is. Aláírta a szerződést és a piciket rábízva elmentem őt bejelenteni. Minden simán ment hála istennek. Nos a maradék csoporttal bemutattuk a koreográfiát amit gyakoroltunk eddig,és Jessicának is nagyon ment. Még ötletei is voltak. Egy nap hat csoportot tanítottam eddig két órában , most ebből hármat naponta Jessi kap meg. Egyik héten délutáni csoportoknak, másik héten a délelőtti csoportoknak fog táncot tanítani. Összesen 24 csoport van. 10 tini, 6 felnőtt és 8 kis csoportunk van heti 5 napra elosztva. Persze a tizenéveseknek és felnőtteknek heti kétszer van óra.
Na de már megint ilyennel untatlak titeket.A nap végén elindultam Willhez,hogy elmondjam neki, tőle nem akarok semmit.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...