Egy hét múlva levették a kötéseket,és haza engedtek. Minden nap bejött hozzám a nővérem. Az orvos azt mondta, lassan adagolhatják, ha van esetleg,a rossz dolgokat is. Bár így is nagy trauma ért,mind a mostani baleset miatt,mind pedig a múlt miatt, jobb ha mindent tudok az életemről.
Amikor haza értünk Amyékhez, furán éreztem magam. Itt sem volt ismerős semmi. Amy eltolt a tolókocsival a lépcsőig, majd megpróbált felemelni.
-Lisa figyelj. Nem vagy nehéz,el is bírlak de,a szobádig nem tudlak elcipelni.
-Akkor aludjak a kanapén?- néztem rá.
- Nem dehogy. Matt.- kiabálta el magát.
- Itthon is vagytok? - jött le a lépcsőn.
-Igen. Na sikerült?- a csávó bólintott.- Akkor Lisa,ő itt Matt. Nagyon jóban voltatok/vagytok. Apa mondta hogy nyugodtan maradjak itthon a következő hetekben de, nagy szükség van rám bent,és én nem tudlak fel le cipelni, így Matt marad és segít mindenben.-magyarázta el Amy.
-Rendben, megértem.- igazából is kíváncsi vagyok erre a Mattre,hisz nagyon ki volt bukva a kórházban amikor nem ismertem meg, és még sem látogatott meg. Vajon mi ennek az oka?
- Akkor jól ellesztek? Csak mert nekem mennem is kell.- húzta a száját Amy.
-Persze. Menj csak!- néztem rá mosolyogva.
-Oké. Akkor sziasztok.- vette kezébe táskáját, majd elment.
-Kisasszony szabad felvinnem a szobájába?- vigyorgott Matt.
-Igen.- pirultam el. Ő tudhat rólam dolgokat amikről még nem hallottam? Felkapott a karjába, a kezemmel a nyakába kapaszkodtam,így vitt fel az emeletre. Az egyik ajtónál megállt és kinyitotta. Bevitt az ágyra.
-Tudok valamit segíteni?-ült le az ágyamra.
- Hát ha tudnál nekem mesélni a mostani életemről, azt megköszönném.- mosolyogtam rá.
-Nem tudom hogy miről beszélhetek.- mondta.
-Bármiről. Azt mondta az orvos hogy mindenről lehet már.
-Ez biztos?- kérdőn nézett rám.
-Igen, csak mond már el hogy miért nincs mellettem Kevin, és hogy mióta! Persze ha tudod.- kérleltem.
- Tudom. Úgy lassan fél éve ismerlek,de közelebbről úgy 3 hónapja. Akkor még Kevinnel voltál. Két hónapja szakítottatok.- mesélte.
- Miért mentünk szét?
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...