Mattel hál isten minden rendben van köztünk. A bizonyos eset óta,Kevinnel nem találkoztam. Igaz csak néhány nap telt el. A lényeg hogy ma megyek a képekért. Estére pedig áthívtuk Amyéket és apát. Kicsit izgulok hogy mit szólnak majd a hírhez.
Előbb Bellt viszem az oviba, majd van pár elintézni való az iskolában. Délután jut időm beugrani a képekért, mielőtt Belláért megyek az óvodába. Otthon még főznöm és takarítanom kell. Mire végzek megérkezik Matt,majd remélhetőleg a vendégek is.
Jövőhéten pedig szülinapom lesz. Most leszek még csak 24 éves, és már milyen sok mindent elértem. Persze nem merül itt ki a terveim tára. Nagyon sok mindent szeretnék még látni,csinálni, és elérni. A legfontosabb, hogy a gyermekeimnek meglegyen mindene. Szeretet, biztonság és támogatás, és e mellett amire szükségük lesz megtudjam adni.
- Szia Kate.- lépek be a stúdióba.
-Szia.- köszön nagy mosollyal.- A képekért jöttél igaz?- vigyorog.
- Igen,hisz hívtál reggel hogy kész vannak.- mondtam.
- Tudom.- mondja vidáman.- Annyira jó képek lettek Lisa. Az őszinte meglepődés, a boldogság amikor megtudja hogy apa lesz, tökéletes pillanat képeket sikerül készíteni. Hihetetlen hogy ez eszedbe jutott. Ilyet kitalálni, sose hallottam még ilyenről, nagyszerű és egyedi.- ámuldozik, miközben előveszi a borítékot, amiben a képek vannak. Ad mellé egy CD-t is. - Sok boldogságot nektek, és ha meglesz a baba gyertek el újra.- mondja kedvesen.
- Így lesz. - mosolygok.- Most sietek Belláért.- mondtam ,majd elköszöntem.
Délután Bell segített a főzésnél,bár inkább játszadozott.Később haza ért Matt is,és vártuk a többieket. Megnéztük együtt mi is a képeket, és mind vigyorogva adogattuk egymásnak. Sorba rendeztem a fotókat, és a bejelentős képeket raktam a végére. Szerencsére megszólalt a csengő,ami az jelenti megérkeztek.
- Sziasztok.- nyitottam ajtót. Mindenki köszönt mindenkinek. Vacsoráztunk,majd leültünk a nappaliba.
- Képzeljétek, ma kaptuk meg a képeket.- újságoltam el vigyorogva.
- Tényleg? Hú mutasd meg!- kapta be a csalit Amy.
- Hozom.- sétáltam el a képekért, amik csak egy másfél méterre voltak.- Add körbe majd!- mondtam. Kibontotta, és nézni kezdték együtt Daviddel,majd amit megnéztek átadták apánknak.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...