- Kislányom. El kell fogadnod végre...- kezdett bele apám. Mivel nem akartam hallani,nem hagytam hogy fojtassa.
- Nem. Nem kell. Nektek kellett volna elfogadni engem. Sosem tettétek 100%-osan. Ma pedig nem szeretném ezt fojtatni,hisz ez a nap nem erről szól.- világosítottam fel. Lehet józanabb formában nem lettem volna ilyen kemény vele. Minden esetre,hogy ne bántsam meg,otthagytam.
Leültem egy székre,mert elég fáradt voltam már. Nem sokkal később, arra lettem figyelmes,hogy valaki néz. Ez nálam olyan, mint egy hatodik érzék. Így hát keresni kezdtem a szempárt, ami rám szegeződik. Nem túl feltűnően néztem körbe, végül rátaláltam. Matt nézett engem,úgy 10 méterről. Amikor feltűnt neki,hogy észre vettem,közeledni kezdett felém.
-Leülhetek melléd?-kérdezte udvariasan.
- Nyugodtan. Nem tilthatom meg.-válaszoltam.
-Miért nem bulizol? Eddig olyan jól szórakoztál.-érdeklődött. Igazából jól esett de, volt bennem egy érzés, ami azt sugallta ez nem helyes. Más férfi közeledése nem eshet jól,csak azé akivel vagyok.
-Elfáradtam. Elég későre jár.- folytattam a beszélgetést.
-Ez igaz,lassan fel kel a nap.-mondta.
- Ezért megyek, és megkeresem Kevint. Ideje haza mennünk.-mosolyogtam rá kedvesen.
-Ha gondoljátok,szívesen haza viszlek titeket. Csak 2 pohárral ittam,azt is vagy 5 órája. Ti pedig azért fogyasztottatok elég rendesen.-magyarázta ki magát,pedig én tudom hogy csak tudni akarja hol lakom. Látom rajta, hogy az hogy szívességből elvisz, mert sokat ittunk, kamu. Az is lehet hogy ezt csak beképzelem. Biztos nem, hisz a fellépés óta le sem veszi rólam a tekintetét. Hagyjuk sokat ittam.- Hahó, akkor mi legyen?- kérdezte.
-Hát,nem is tudom. Öhm jó. Jobb lesz ha egy józan ember visz haza.- azt hiszem élvezem ezt a helyzetet. Akarom hogy tudja hol lakom. Akarom hogy nézzen,és akarjon. Oly rég óta nem érzem magam igazi nőnek. Ma viszont ez megváltozott,mert ő felfigyelt rám.Mikre nem gondolok.Szép kis barátnő vagyok. Kevin nem érdemli ezt meg, viszont az érzéseimnek nem parancsolhatok.
Összeszedtük Emilyt és Kevint is,majd elmondtuk nekik, hogy Matt visz haza. Egyiküket sem zavarta. Elköszöntem Amytől és Davidtől,majd elindultunk Matt kocsijával.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...