82.

3.1K 194 6
                                    

A következő nap Bellánál jártam. Pont ott voltam, amikor Kevin is megjelent.

- Sziasztok.- köszönt kedvesen. Bella odafutott, és megölelte. Felálltam, és elmotyogtam egy sziát én is. Nincs jó kedvem ma sem.- Hogy vagy?-kérdezte tapintatosan, miközben tette le a kislányunkat.

- Soha rosszabbul.- válaszoltam.

-Látszik.-mondta.

- Kösz.- mondtam szarkasztikusan.

-Bocs, nem úgy értettem,de tényleg látszik hogy napok óta nem alszol, csak sírt.- magyarázta.

- Hát így van,nem tagadom.- mondtam hanyagul.

- Szeretnél beszélgetni?-kérdezte,válaszul csak bólintottam.-Kicsim, nem baj ha beszélgetek kicsit az anyukáddal oda kint?- guggolt le Bellához.

-Nem baj,én játszok.- futott a gyerekekhez.

- Menj csak!- engedett előre az ajtónál.- Apukád hogy van?-érdeklődött, már a folyosón sétálva.

-Rosszul. Nehezen viselte már azt is amikor kórházba került.- mondtam szomorúan.

-Igen gondoltam. Mindig is nagyon szerették egymást. Ez látszott.- mondta Kevin. Egy perc néma hallgatás után,újra megszólalt.- Rossz téged megint ilyen ramaty állapotban látni.

- Elhiszem. Évekig rosszban voltam vele,haragudtam rá,nem beszéltem vele és nem mondtam neki, hogy szeretem. Az elmúlt egy évben kerültem hozzá közel, újra. Sok év után. Erre meghalt.- folyt le könny a szememből. Kevin vigasztalás céljából átölelt. Ám én gyengéden,csak hogy ne bántsam meg, ellöktem magamtól.- Kevin, kérdezhetnék valamit?- kérdeztem.

-Persze.- válaszolta. Láttam hogy csalódott azért, mert nem hagytam hogy öleljen.

- Miért nem hagytál el,ha már nem szerettél? Mért kellett megcsalni? Miért Emilyvel?- tettem fel régi kérdéseimet,amik nem számítottak már, de kíváncsi voltam a válaszokra.

-Huh. Hát te nem tréfálsz. Lisa igazából én szerettelek,most is szeretlek. Hogy miért csaltalak akkor meg? Mert a lányunk halála után, már nem az a lány voltál akire vágytam. Évekig kerestem a szemeidben, a szavaidban, de már nem volt ott. Nem akartalak elhagyni, mert tudtam hogy szeretlek,csak valami újra vágytam. Valami olyanra, amit régen éreztem nálad. Egyszeri alkalomnak indult,több lett belőle,majd egyre több. Aztán lebuktunk. Pár napig próbáltalak hívni,de tudtam hogy nem vagy rám kíváncsi, így nem kerestelek többé. Emilyvel nyíltan felvállaltuk a kapcsolatunkat,amiről azt hittük hogy jó. Ám hamar kiderült, hogy csak addig volt izgalmas, míg titok volt. Próbálkoztunk egy ideig, hogy hátha, de végül Emily elment.- mesélte szomorúan.

- Helo.- jelent meg Monika.- Megvan az eredmény, és van valami amiről beszélnünk kell!

Halihó!

Hamarosan vége ennek ez évnek, vele együtt ennek a történetnek is.
De mind tudjuk, hogy jön a következő esztendő. Ez az új év,magával hoz egy új mesét! 😉😘😙

Boldog Karácsonyt Mindenkinek! 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now