Átmegyek figyelmetlenségből a piroson, és épp hogy elkerülöm az ütközést. A dudálásokat még hallom de,nem foglalkozom vele.
Megyek előre és csak előre. Azt se tudom hova tartok,vagy hol vagyok,csak a fájdalom a csalódás az ami nyomja a mellkasom. Enyhíteni akarok a szégyen érzését de,nem megy. Nem tudok nem rájuk gondolni. Arra,hogy átvertek és megszégyenítettek. Kinevettek és megaláztak. Nem az fáj hogy együtt vannak,hanem hogy nem hagyott el még akkor amikor elkezdődött.
Behajtok egy parkolóba és leparkolok. A kormánynak dőlve próbálok minden fájdalmamat bele adva sírni, kisírni magamból a fájdalmat,azt a mérhetetlen haragot és dühöt,amit most érzek. Nem tudom kihez fordulhatnák,kit hívhatnák. Csak ülök és nézek,néha könnyezek, néha dühöngök. Azért jól kitalálták,Emilynek elmondtam melyik hétvégén nem érek rá, és pont akkorra kapott munkát Kevin. Szépen átvertek.
Haza kéne mennem,hogy összepakoljam a cuccaim,és végleg magam mögőtt hagyjam őt,aki egyszer a boldogságomat jelentette. Az viszont biztos, hogy most ő is haza megy, hogy bocsánatot kérjen vagy valami hasonló. Hogy tudhatnám meg, hogy haza ment- e vagy sem? Esetleg írhatnék Amynek, hogy jöjjön át, és ha ír hogy hol vagyok,mert otthon nincs senki,akkor haza sietek. Nos így is tettem. Elindultam haza. Megálltam a lakástól messzebb hogy figyelni tudjak, és ha szabad a pálya gyorsan tudjak cselekedni. Aztán kaptam egy sms-t. Vagyis a sokadikat de,ez nem Kevintől vagy Emilytől jött.Lisa én nem érek rá,közbe jött valami de Matt arra jár szóltam neki ugorjon be segíteni helyettem. Puszi.
Írt vissza Amy. Remek most Matt szemtanúja lesz a kapcsolatom végének?
Meg is jelent Matt. Csengetett, aztán a telefonját nyomkodta. Nekem pedig üzenetem jött. Tőle.Itt vagyok lent,beengedsz? Matt vagyok egyébként. Amy küldött.
Nem válaszoltam, csak vártam hogy elmenjen. Aztán felmentem a lakásba ami üres volt. Mármint nem volt itt Kevin. Amit csak tudtam és fontos,össze szedtem. Vagy 4 utazótáskát cipeltem le.
- Hát itt vagy. Nem kaptad meg az sms-em? Jöttem segíteni de, mit csinálsz? Hova cipekedsz?- vette át tőlem a csomagokat Matt.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...