Hétfőn beszéltem több fényképésszel is, és találtam egyet, aki még a héten tud fogadni. Igazából ma, és épp készülődünk mind. Matt és Bella még nem sejt semmit.
Izgatottam ülök be Matt mellé a kocsiba. El is indulunk a megadott címre.
- Ez csak egy fotózás, miért izgulsz ennyire?- értetlenkedik Matt.
- Én sem értem.- füllentek. Az út további részében csendben voltunk.
A fotográfussal már megbeszéltem a terv részleteit. Tehát most már csak a szerencsén múlik minden. Először csak Belláról készültek képek,majd anya és lánya témájú fotók. Nem maradhatott el az apa lánya sorozat sem. Közeledtünk szélsebesen a pillanathoz. Lőtt néhány képet hármunkról,majd jött a nagy beállítás.
- Lisa állj középre, Matt kérlek a sámlit vidd oda Bellnek! Állj fel rá, te pedig Lisa másik oldalára térdelj le.- adta ki az utasításokat Kate. A szívem zakatolt,és már izgatottam vártam Matt reakcióját.- Most akkor két oldalról pusziljátok meg Lisa pocakját!- mosolyodott el a fotósunk,majd ő csinálta a képeket. A puszit megkaptam, majd Matt értetlenül nézett fel rám, én pedig csak vigyorogtam. Kate folyamatosan készítette a képeket.
- Babánk lesz?- állt fel, és kérdezte boldogan Matt.
- Igen.- válaszoltam ugyan olyan boldogan. Felkapott, és megpördült velem. Megcsókolt,majd újra a hasamra adott pár puszit. Bella mosolyogva nézte a pillanatot,ami képekben is meg lett örökítve. Elmondtam neki is, hogy egy baba növekszik a pocakomban,aki az ő testvére. Még készült hármunkról kép,majd egy sorozat,csak rólam és Mattről.
- Ez a legszebb nap az életemben Lisa. Annyira boldoggá tettél. Na és ez hogy jutott eszedbe, mármint hogy egy fotózással mondod el? Mióta tudod? Hányadik hétben vagy?- záporoztak a kérdések a fotózás után.
- Nyugi mindent elmondok.- ültem be a kocsiba.- Jövőhéten kell visszamenni az orvoshoz, és akkor már megtudja mondani hogy pontosan mennyi idős a magzatunk. Amúgy múlt héten voltam szűrésen,azóta tudom. A fotózáson pedig sokat töprengtem, vagyis azon nem, csak hogy hogy jelentsem be. Nem akartam csak úgy odaállni eléd, és azt mondani hogy apa leszel azt ennyi.Azt akartam hogy különleges legyen.- magyaráztam.
- Sikerült.- mondta csillogó szemekkel.
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...