- Nem akarok erről beszélni. Haza megyek. Holnap kiderítem az igazat,és ha él a lányom, megkeresem.- mondtam határozottan, majd felálltam. Elköszöntünk Adamtől, Davidtől és Amytől is. Azután Mattel haza sétáltunk. Mondtam hogy nem lakunk messze. Később alig bírtam aludni.
Másnap feszülten intéztem az exhumálással kapcsolatos dolgokat. Azután gyomromban görccsel,türelmetlenül néztem ahogy kiássák a sírhelyet,amiről eddig úgy hittem a lányom fekszik benne. Az ájulás szélén álltam Matt kezét szorongatva,amikor kiemelték a csöppnyi faládát,és kinyitni készültek azt.A koporsó üres volt,ahogy sejtettem. Hirtelen nem tudtam, hogy boldog legyek mert él a lányom, vagy szomorú mert haldoklik az anyám.
Elmentem apámhoz. Úgy gondoltam hát ha tud nekem segíteni, hát ha tud valamit.-Biztos apa? Nem fogok haragudni ha még is benne voltál.- kérdeztem, talán már harmincadjára.
- Kislányom esküszöm hogy nem tudtam semmit arról a dologról. Anyád előttem is titkolta,hisz én elmondtam volna neked.- húzta meg a Whiskys poharat.
- Jól van apa. Hiszek neked. Kérlek ne igyál annyit! Szükségünk van rád, főleg most. - vettem el tőle a poharat.- Szerinted van valami papírja arról hol van a lányom?- kérdeztem.
- Anyád ennél alaposabb. Még esetleg a végakaratába bele írhatta. Viszont akkor, ahhoz hogy megtudjuk, előbb meg kell halnia.
- Úristen apa. Ne is mondj ilyeneket!- szörnyedtem el.
- Már nem ébred fel. Kómában van. Kevesek ébrednek fel belőle.- beszélt összetörve.
- Nem adhatjuk fel!Bíznunk kell abban, hogy ő azon kevesek egyike, akik felébredtek.- érintettem meg a karját. Ekkor csörögni kezdett a telefon. Kimentem Matthez, míg apám telefonált.
-Na szerelmem? Mit mond apád?- ölelt át.
- Nem tud semmit. Talán anya végrendeletében van valami.- sóhajtottam.
-De anyukád még él,vagy ilyen esetekre is felkészült?- kérdezte. Értetlenül néztem rá.
-Ezt hogy érted?
- Hát úgy, hogy ha nem csak elhalálozása után nyitható meg,hanem betegség okozta károsodás, vagy ugye kóma esetén, akkor már most megtudhatod mi van benne.- magyarázta.
-Igaza van Mattnek.- lépett elő apám határozottan.- Az ügyvédünk hívott, még ma kinyithatjuk a végrendeletet. Az örökség persze csak a halálozás után vehető át.- vette magára öltönyét.
- Az örökség nem is érdekel,csak hogy van-e információ a lányomról.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem hozzátok. Szeretnétek-e ha a jövőben is részletezve írnám az intim részeket, vagy esetleg zavar titeket, és ugorjak át rajtuk? Nem azért mert olyan sok lesz még, csak ha nem szeretnétek nem írom meg. Puszi 😘
YOU ARE READING
Ne kérdezz! [Befejezett]
RomanceRészlet: -Oké.- néztem a nővérem után, aki elhagyta a helységet. - Szóval bedrogoztál?- fordultam Matt felé,és a kezemmel a térdemen támaszkodtam meg.- Mit csináltál velem?- kérdeztem viccesen. Felült és elég közel volt hozzám. Kicsit zavarba jötte...