91.

3.2K 204 0
                                    

Azóta a nap óta, pontosabban egy hónapja, Matt odafigyel hogy hétvégén ne dolgozzon. Minden nap, minimum egyszer megcsókoljuk egymást,és legalább kétszer szeretkezünk egy héten. Mindent megragadunk, csak hogy ne távolodjunk el egymástól. Bella oviba jár, addig én szüntelenül intézem az iskola ügyeit. Beiratkozások meg ilyenek. Sajnos tánc órákat már nincs időm tartani. Már csak az iskola indulásakor tanítok újra.

Nem sokára születés napom lesz, és nagyon izgatottan várom,hogy Matt mivel készül meglepni.  Lassan két hónapja hogy anyánk elment örökre, de a mi életünk pörög tovább. Apámat leköti a munka, és elbandázik Kevinnel hétvégente, meg a kicsikkel. Egyre nagyobbak, és ügyesebbek azok a szép kislányok. Az anyjukra hasonlítanak inkább. Szerencsére.  Néha napján áthozza őket hozzánk,ilyenkor áthívom Amyt is Adammal,és jót szórakoznak a kicsik együtt. A férfiak ilyenkor megisznak egy sört és beszélgetnek, mi pedig a gyerekek közelében pletykálkodunk. Ez inkább hétvégén jellemző.

Mivel az utóbbi időkben Mattel nem védekeztünk, de jelét nem érzem hogy terhes lennék, időpontom van a nőgyógyászhoz. Izgatottan készülődök össze. Remeg a gyomrom, és a kezem. Az ájulás szélén állok,és enni sem bírok,miközben éhes vagyok. Nem csináltam tesztet,ezért vagyok ilyen izgatott. Nem tudom hogy terhes vagyok,vagy sem, de remélem hogy igen,mert a havim az késik.

Bella oviban,Matt dolgozik,így gondosan bezárom az ajtókat. Beülök az autómba,majd nagy sóhaj kíséretében beindítom a motort. A gázra lépek, és lassan elindulok. A kormányon dobolok idegességemben az út alatt. Ahogy közeledtem a rendelőhöz,annál jobban izzadt a kezem,és már a számat is rágtam. Hamarosan befordultam a parkolóba, és leállítottam a kocsit. Annyira izgultam, hogy mire észbe kapta a vizsgáló előtt ültem. A lábrázásomat az asszisztens hangja zavarta meg, ami az én nevem mondta.

- Itt vagyok! - álltam fel.

- Jó napot! Miben segíthetek?- fordult hozzám az orvos.

- Szűrésre jöttem,és mert nem jött meg a havi vérzésem.- mondtam.

- Kérem vetkőzzön le!- küldött az öltöző fülkébe.-Mennyi ideje késik a menstruációja?- kérdezte közben.

- Úgy két hete kellet volna megjönnie.- válaszoltam, és átsétáltam a vizsgáló asztalra.

Ne kérdezz! [Befejezett]Where stories live. Discover now